FS25 Meklemburgia Pomorze Przednie V1.0.0.2








FS25 Meklemburgia Pomorze Przednie V1.0.0.2
Meklemburgia-Pomorze Przednie mapa 4 razy
Nadszedł czas i możesz pobrać wersję 1.0.0.0 beta. Beta, ponieważ tu i ówdzie będą drobne rzeczy, które mogliśmy przeoczyć. Proszę wziąć pod uwagę, że ta mapa przekonwertowała tylko dwie osoby do LS25. Z jednej strony ja (Mario), a z drugiej DTP Thomas. Teraz możesz sobie z pewnością wyobrazić, co to było.
Jeśli znajdziesz błędy lub masz problemy z mapą, napisz ten wątek „Zgłoszenie błędu Meklemburgia-Pomorze Przednie” w poniższym wątku „
Uwaga: kamera prędkości działa w trybie wieloosobowym, ale skrypt generuje błąd. Jednak błąd nie wpływa na grę!
Oto kilka godnych uwagi informacji o niektórych funkcjach na mapie
W GREISE AG możesz uruchomić „testmakera”, który nie ma wpływu na rozgrywkę (służy jedynie realizmowi)
Na głównym dziedzińcu należy złożyć szubienicę, aby móc wykonać zastrzyk polowy (zobacz zdjęcia ze strzykawką Dammanna)
We wszystkich dołach i lagunach plandeki są widocznie wypoziomowane
Fotoradar działa na mapie (uwaga, szybko kosztuje ;))
Dolne kąty zwiększono do 32
Bramy na głównym dziedzińcu zostały wyposażone w światła, które obracają się podczas otwierania i zamykania bram.
Łączna powierzchnia hektarów: 1026,60 ha
A oto różne budynki rozmieszczone na mapie:
BGA
Silosy napędowe BGA
Podwórko dla krów
Kurczak
Stacje benzynowe
Warsztaty
Hodowla świń
Silos na żywność z paszą dla świń
Silos sądowy
Owce
Konie
BGA Waga
Doker
Stacje sprzedaży
GREIDE AG
Sprzedaż bel
Produkcja i sprzedaż wypieków Lila
Raiffeisen
Cukier północny
Port
Browar Stralsund
Jajka Putthoff
Stacje napełniania wodą (hydranty)
Produkcja
mleczarnia
Młyn zbożowy
tartak
Stare przędzenie
Produkcja nasion
Wersja 1.0.0.2
– MAPĘ dostosowano do Patcha 1.6
– Opis zwiększony do „96”
– Naprawiono błędy, przez które nie można było załadować różnych map środowiskowych
– Dostosowano błyskawicznie, nie ma już błędów w trybie wieloosobowym
– Teraz można usunąć/umieścić człowieka w grze w oborze
– Różne drzewa przesunięto na skraj pola
– W Normo ogrodzenie z siatki drucianej nie było prawidłowo wykonane
– tablice rejestracyjne były wadliwe
– zainstalowano bociany i ich gniazda
– W chlewni nie można było posypywać słomy różnymi urządzeniami jednościowymi
– dostosowany do obór z wyzwalaczem bel, teraz można również dodawać luźne baloty słomy
– Rozpoczęcie układania splajnów dla ruchu AI (traktory)
– Środowiska dostosowane
– Dostosowano plik Colorgradingnight.xml (noc jest teraz ciemniejsza)
– Zainstalowano Fruit destroy 2.0
– Wystąpiły problemy z prasowaniem słomy, co zostało odnotowane w Schwadzie, ale z prasy nie wyszedł żaden balot
– przystosowana do pola 4, uprawy kukurydzy (teraz gotowa do zbioru dopiero we wrześniu)
– Maska śnieżna dostosowana do niektórych budynków
– Wymieniono różne pożary
DtP Mario