FS25 Mapa Feliz v1.4.0.2










FS25 Mapa Feliz v1.4.0.2
Przedstawiam moją mapę modową, Feliz. Może ma jeszcze kilka niedociągnięć, ale ogólnie rzecz biorąc, okazała się całkiem niezłą mapą.
Dziennik zmian 1.4.0.2
– Nazwa zmieniona ze względu na zamieszanie
– Naprawiono kolizję na drogach 34, 35 i 36
Nie jest wymagane nowe zapisywanie gry
Został on całkowicie przebudowany i oprócz modelu o imponującej wysokości, oferuje wszystkie standardowe funkcje Giants.
– 54 pola
– Liczne tereny pod zabudowę i wypas
Znajdują się tam również trzy farmy: Dya Farm i Hansen Farm, które można rozbudować przy odrobinie pracy.
Jednakże średniego gospodarstwa nie można powiększać.
Każde gospodarstwo ma własny zakład produkcyjny, w którym wytwarzane są towary niezbędne do utrzymania pola. Ponadto każde gospodarstwo jest wyposażone w różnego rodzaju małe urządzenia produkcyjne, co zapewnia doskonały start.
Ponadto jest tam farma Kubusia Puchatka i mały ogródek działkowy.
Unikałbym używania dużych maszyn, ponieważ na niektórych częściach mapy nawet długi i duży sprzęt ma trudności z przemieszczaniem się.
Nie zmienię niczego tylko dlatego, że niektórzy uważają, że na danej mapie odpowiednie są potężne maszyny.
Jest przeznaczony do maszyn małych i średnich i taki pozostanie.
Na mapie znajdują się trzy dodatkowe uprawy:
Żyto, orkisz i pszenżyto.
Usunąłem zlecenia usuwania kamieni, usuwania posuszu i transportu drewna, ponieważ mnie one denerwowały, a poza tym to moja mapa, więc nie ma o czym dyskutować.
Ukryto 50 przedmiotów kolekcjonerskich, ale ja sam nie wiem gdzie, muszę też szukać.
Łączenie pól nie będzie możliwe na mapie. Wszystkie pola uprawne są położone w taki sposób, że bezpośrednio wpływają na pola lub tam, gdzie moim zdaniem możliwa jest zabudowa.
Pytania o to, czy powiększę tereny uprawne: NIE.
Niektórych budynków i ogrodzeń nie da się zburzyć i tak pozostanie.
A teraz coś dla graczy Autodrive:
Kursy AD są zaznaczone na mapie.
Postępuj zgodnie z tymi instrukcjami, w przeciwnym razie trasy znikną, gdy zaczniesz nową grę — niezależnie od poziomu trudności i tego, czy masz Autodrive w folderze z modami.
Gdy po raz pierwszy uruchomisz zapisywanie gry, Autodrive zapyta, czy ma utworzyć kursy — naciśnij NIE!
Jeśli naciśniesz TAK, utworzone przeze mnie kursy znikną i będziesz musiał rozpocząć nową grę lub utworzyć własną.
Jeśli zastanawiasz się, dlaczego nie dodać poszczególnych tras Autodrive, odpowiedź brzmi: NIE, ponieważ mapa już je zawiera.
Tamara_von_Graf
