FS25 Mapa Drei Stühle V2.0.0.0
![](https://farmingsimulator19mods.pl/wp-content/uploads/2025/02/fs25-mapa-drei-stuhle-v2-0-0-0-5.jpg)
![FS25 Mapy](https://farmingsimulator19mods.pl/wp-content/uploads/2024/10/fs25-thub.png)
![](https://farmingsimulator19mods.pl/wp-content/uploads/2025/02/fs25-mapa-drei-stuhle-v2-0-0-0-150x150.jpg)
![](https://farmingsimulator19mods.pl/wp-content/uploads/2025/02/fs25-mapa-drei-stuhle-v2-0-0-0-1-150x150.jpg)
![](https://farmingsimulator19mods.pl/wp-content/uploads/2025/02/fs25-mapa-drei-stuhle-v2-0-0-0-2-150x150.jpg)
![](https://farmingsimulator19mods.pl/wp-content/uploads/2025/02/fs25-mapa-drei-stuhle-v2-0-0-0-3-150x150.jpg)
![](https://farmingsimulator19mods.pl/wp-content/uploads/2025/02/fs25-mapa-drei-stuhle-v2-0-0-0-4-150x150.jpg)
![](https://farmingsimulator19mods.pl/wp-content/uploads/2025/02/fs25-mapa-drei-stuhle-v2-0-0-0-5-150x150.jpg)
FS25 Mapa Drei Stühle V2.0.0.0
Three Chairs BETA to wymagająca mapa leśno-trawiasta w Schwarzwaldzie.
Three Chairs to mapa leśna i trawiasta osadzona w Schwarzwaldzie, która jest obecnie w pierwszej wersji beta. Pomysł na stworzenie tej mapy zrodził się z filmu EU-Eble.
Mimo że miejsce to istnieje w rzeczywistości, mapa nie została odtworzona w skali 1:1 — wprowadzono pewne zmiany.
Dane wysokościowe są podawane z dokładnością do 30 metrów. W rezultacie ulice nie są dokładnie takie, jak w rzeczywistości.
Krzyk:
Narzędzie od iwatkot.
Dzięki niemu i użytkownikom Discorda, narzędzie to czasami działa z dokładnością do 1 metra. (Bawaria, Francja i inne miejsca)
Mapa jest w wielu miejscach niezwykle stroma, co czyni ją szczególnie trudną. Około 80% regionu jest faktycznie pokryte lasem, a niektóre z tych obszarów zamieniłem w łąki. Oznacza to, że obszary te są wprowadzane jako pola i mogą być przetwarzane przez AI, ale są CELOWO tylko misje trawiaste, ale możesz sadzić wszystkie owoce ze standardowej gry, kalendarz wzrostu nie został *jeszcze* dostosowany.
Oczywiście, po usunięciu drzew możesz dodać własne pola – jednak tak jak w standardowej grze, nie są one zarządzane przez sztuczną inteligencję.
Działki leśne i polowe można kupić osobno. Wszystkie pola zawierają niewielką część lasu.
43 łąki o łącznej powierzchni 92 ha
52 obszary leśne o łącznej powierzchni 404 hektarów i ok. 44 tys. drzew. (Nie można sadzić nowych drzew, mimo że limit nie został wyczerpany!)
Cena: 20 000 €/ha
Załóż farmę z krową i kurnikiem, a także odpowiednią liczbą pojazdów.
Stacje sprzedaży i niektóre produkcje
Istnieją misje z drewna i kamienia, ale obecnie jest ich tylko kilka
Wszystkie budynki, dekoracje i produkcje mogą zostać sprzedane w całości.
Drogi asfaltowe nie zostały stworzone za pomocą Blendera, ponieważ nie znam tego narzędzia i nie chcę go opanować, ale mapa i tak składa się w 80% z polnych i leśnych ścieżek. Giganci, dlaczego nie ma wbudowanego narzędzia skryptowego?
Jeśli to Cię niepokoi, tam są drzwi!
Jednakże spline’y są rozłożone poprawnie, tak że wszystkie drogi są rozpoznawane przez AI pomocnika. Dalsze testy i dostrajanie są nadal konieczne, polecam korzystanie z narzędzi takich jak Courseplay i Autodrive, które są w zasadzie niezbędne.
Mogą nadal występować błędy *z powodu wersji beta*.
Dobra, dość już gadania, zrzuty ekranu zajmą się resztą.
Wersja 2.0.0.0
Dziękujemy wszystkim, którzy do tej pory wypróbowali mapę, i dziękujemy za świetne opinie na różnych platformach!
„Drei Stühle” jest teraz bardziej wszechstronny i nieco mniej ukierunkowany na niszę, ale zachował swój stary urok – jeśli nie został nawet ulepszony! Dzięki licznym zmianom i nowym funkcjom mapa wydaje się bardziej żywa niż kiedykolwiek i w końcu obudziła się ze swojego beta-snu, aby mogła zostać przez Ciebie zbadana… lub coś w tym stylu!
Zmiany ogólne:
– Dostępnych jest 9 produkcji, niektóre z przyległymi, udekorowanymi gospodarstwami.
– Przeprojektowano ponad 20 pól (rozmiar, uprawy, liczba i nachylenie terenu).
– Ulepszono misje w Deadwood (promień odradzania się zmniejszono do 15 m, nikt nie chce bezcelowo włóczyć się po lesie!).
– Zmieniono teksturę dróg (teraz żwirowe, aby ułatwić nawigację wspomaganą przez sztuczną inteligencję).
– Zaktualizowano krzywe AI w celu szybszego obliczania ścieżki.
– Dodano zniszczalne skały.
– Dodano kałuże na deszczową pogodę i małe stawy.
– Nieznacznie zmniejszono obszar mapy dostępny dla pieszych.
– Misje włączone dla wszystkich standardowych upraw.
Punkty sprzedaży i punkty dealerskie:
– Przebudowano i udekorowano strefę dealerską.
– Nowy wyzwalacz kupna i sprzedaży gnojowicy/obornika w starej lokalizacji dealera.
– Nowy punkt sprzedaży: Restauracja.
Gospodarstwa i tereny:
– Przeprowadzono generalny remont głównego gospodarstwa (nowe budynki, dekoracje).
– Nowe farmy:
– **Gospodarstwo winorośli** (Działka 95) z małym zakładem produkującym winorośl.
– **Farmacja owiec** (teren 48) z opcjonalną przędzalnią.
– Główna farma: nowe drzewa (które mogły przeszkadzać w starych zapisanych grach!), dodano warsztat i bunkier na kiszonkę.
Dodatkowe zmiany (widoczne tylko po zapisaniu nowej gry):
– Zmieniono nawierzchnię drogi (Mudlight_Peppbles â†' Dirt_Gravel).
– Nowe produkcje/punkty sprzedaży: Bednarstwo, Przędzalnictwo i Krawiectwo, Wyzwalacze obornika i gnojowicy.
– Więcej dekoracji: zaparkowane samochody, ulepszone obramowania mapy i niemal wszystkie udekorowane lokacje.
Notatka:
Nowy dom niestety wyrzuca kilka błędów, ale nadal wydaje się działać. Prawdopodobnie brakuje mu tylko niektórych tekstur, być może nie został odpowiednio oczyszczony.
To tyle, jeśli chodzi o aktualizacje, według moich chaotycznych notatek na biurku i telefonie!
Jeśli zapomniałem o czymś ważnym, przepraszam, zrobiłem wszystko, co mogłem!
Mogą nadal pojawiać się drobne błędy; nigdy nie da się wyłapać wszystkiego, szczególnie gdy pracuje się samemu, bez testerów wersji beta.
Likita666