FS25 Mapa Die Viervitz v1.0.1.0












FS25 Mapa Die Viervitz v1.0.1.0
Wersja 1.0.1 Co zostało zrobione:
– Dostosowano samochody zaparkowane w pozycji pływającej
– Skorygowano unoszące się skały w tunelach
– Dodano brakujące bariery drogowe
– Dostosowano teren za bunkrem na BGA
Należy rozpocząć nowy zapis gry, aby zmiana terenu została uwzględniona w BGA
Moja mapa, Viervitz, trafiła już do LS25. Przebudowałem ją od podstaw i uzyskałem model wysokości. Rozszerzyłem martwe drewno, usuwając kamienie i transportując rodzaje prac związanych z drewnem, ponieważ na mapie jest dla nich mało miejsca i działają mi na nerwy. Mapa ma 47 pól o powierzchni od 1,2 do 14 hektarów. Standardowe produkcje są zainstalowane.
Są dwie farmy: mała początkowa farma w Zirkow z dwoma kurnikami, pastwiskiem dla owiec/kóz i pojazdami startowymi. Duża farma, którą znajdziesz na środku mapy, jest wyposażona w dwa kurniki, chlewnię, stajnię dla koni i dwie obory dla krów z dużym pastwiskiem, które rozciąga się w dół zbocza po wschodniej stronie farmy. Obie farmy są wyposażone w wielosilosowy magazyn na bele i palety oraz moją wieloprodukcyjną, dzięki której możesz produkować paszę, olej napędowy, kompost i wszystko, czego potrzebujesz do pracy w polu. Na całej mapie znajdują się dwa kolejne pastwiska dla owiec/kóz i kolejne pastwisko dla krów do hodowli. Znajdziesz stację skupu, gdzie możesz kupić nasiona, wapno, nawóz, paszę itp. na początek, ale uważaj, cena zakupu jest wyższa niż cena sprzedaży (nie warto kupować, a następnie sprzedawać po drugiej stronie). Na mapie są dwa lasy, które można wyciąć, pozostałych lasów nie można kupić. Nie musisz myśleć o łączeniu pól. Ścieżki polne i zielone pasy nie są na sprzedaż i nie będę ich sprzedawać. Na mapie jest kilka obiektów, które można zbudować, takich jak świątynia, muzeum spichlerza i dwa garaże. Miejsce budowy garażu można dostarczyć tylko za pomocą wózka widłowego, ponieważ ciężarówka z przyczepą nie zmieści się w przejściu. Jeśli chcesz całkowicie zbudować muzeum spichlerza, powinieneś poszukać 25 powiązanych przedmiotów kolekcjonerskich, które są rozrzucone po całej mapie. Na zachodzie mapy znajdziesz BGA. Są tam wbudowane trzy stacje benzynowe. Mapa ma własny plik XML dotyczący karmienia. Owce i kozy również lubią skubać kawałek buraka lub kiszonki. Karmienie jest oryginalne i pochodzi z Internetu, a zatem nie jest głupie.
A teraz WAŻNA rzecz dla tych, którzy grają z AD:
Kursy reklamowe są WBUDOWANE W MAPĘ. Kiedy ładujesz mapę po raz pierwszy, ad zapyta Cię, czy chcesz obliczyć sieć tras. Upewnij się, że nacisnąłeś NIE tutaj, w przeciwnym razie istniejące kursy zostaną nadpisane i będziesz musiał zacząć od nowa.
Wiem, że PDA nie jest jeszcze idealne w niektórych miejscach, pracuję nad rozwiązaniem tego problemu, więc proszę nie zamieszczać tych informacji w komentarzach. Problem jest znany i zostanie naprawiony za pomocą aktualizacji, gdy tylko znajdę rozwiązanie.
Jeśli masz jakieś pytania lub komunikaty o błędach, napisz je do nas na Discordzie pod Viervitz. Proszę, bądź rzeczowy, ani ja, ani inni członkowie zespołu nie będziemy odpowiadać na głupie komentarze lub inne narzekania.
Maxim von Graf