FS25 Lepsza Wyciągarka V1.2.0.3

FS25 Inne

FS25 Lepsza Wyciągarka V1.2.0.3


Zmiany 1.2.0.3:
Naprawiono błąd powodujący, że obiekt nie był usuwany po odłączeniu od wyciągarki
Naprawiono kod „przeglądania”, dzięki czemu zagnieżdżone punkty dołączania nadal można znaleźć

Aktualizacja v1.0.0.2:
Poprawiony numer wersji
Problem z opóźnieniem w niektórych ciągnikach (np. John Deere 7R, 8R) powinien zostać rozwiązany
Problem z utknięciem niektórych pojazdów lub ich nieprawidłowym działaniem powinien zostać rozwiązany
Nieznaczna poprawa wydajności

Aktualizacja v1.0.0.1:
Naprawiono problem, w wyniku którego niektóre pojazdy nie skręcały prawidłowo

Cechy:
Możliwość przymocowania do większości obiektów, w tym pojazdów wyposażonych w złącza przyczepowe.
Pojazdy będą delikatnie hamować i podniosą podpory, aby ułatwić ciągnięcie.
Możliwość dodawania zmian obiektów do punktów mocowania pojazdów, aby po podłączeniu coś się działo.
Możliwość dodawania niestandardowych punktów dołączania w dowolnym miejscu obiektów za pomocą dołączonego userAttachPoint i3d lub ustawiając atrybut użytkownika thAttachPoint dowolnego węzła na true.

Znane problemy/ograniczenia gry:
Podczas przeciągania liny obiekty, nawet duże traktory, mogą się poruszać, jakby były nieważkie. To po prostu kwestia fizyki podstawowej wersji moda i nie ma nic wspólnego z tym modem.
Niektóre obiekty mogą nie wyświetlać owiniętej wokół nich liny. Dzieje się tak, ponieważ sama lina wymaga do wyświetlenia kształtu z włączoną siatką procesora. Zdarza się to czasami w przypadku obiektów z pasami napinającymi, takich jak palety. Sama siatka znajduje się na dole, ale pozwoliłem, aby owinęło ją dowolne miejsce na obiekcie.
Orientacja haka jest czasami losowa. Hak zazwyczaj pojawia się w miejscu, w którym znajduje się kursor po kliknięciu „załącz”. Nie jestem jednak pewien, jak dokładnie jest ustalana orientacja haka. Wydaje się, że jest losowa.
Ciągnięcie pojazdów do tyłu czasami sprawia, że zachowują się dziwnie. Jeszcze nie do końca wiem, dlaczego. Myślę, że to ma coś wspólnego z fizyką gry. Wygląda na to, że zostały zaprojektowane tylko do poruszania się do przodu, gdy są ciągnięte, więc próbują się wyprostować.
Powodem, dla którego takie elementy jak zaczepy trzypunktowe nie są obecnie domyślnie montowane, jest to, że te węzły przegubowe nie znajdują się w miejscu, gdzie są widoczne. Oddalają się one od pojazdu, między ramionami. Umieszczenie punktu mocowania w tym miejscu może powodować problemy i nie wygląda dobrze. W związku z tym szukam innych miejsc, w których mógłbym je wykorzystać.

Dodatkowo, „pierścień” załącznika można powiększyć lub pomniejszyć za pomocą dwóch wiązań. Są one domyślnie przypisane do kombinacji klawiszy: przesunięcie w prawo + dwukropek, przesunięcie w prawo + cudzysłów. Możliwa jest również zmiana orientacji pierścienia załącznika, domyślnie naciskając klawisze Shift w prawo + L.

Ważne uwagi:
Zmieniono nazwę pliku. Sam skrypt pozostaje bez zmian. Zmiana ma na celu zapewnienie maksymalnej kompatybilności z innymi modami. NIE uruchamiaj jednocześnie starej i tej wersji pliku!
To (wreszcie) nowa, stabilna wersja BetterWinch. Przetestowałem wszystko, co przyszło mi do głowy, zarówno w trybie jednoosobowym, jak i wieloosobowym i nie napotkałem żadnych problemów. Mimo to, system jest nieco skomplikowany i w najnowszej aktualizacji gry wprowadzono kilka zmian, którymi musiałem się zająć. Z tego powodu całkiem możliwe, że coś przeoczyłem.

Autor:
ThundRFS





Do czego służą te FS25 Mod | FS22 Mod:

Wszystkie mody FS25 / mody FS22 są darmowymi plikami gry i działają jako dodatki do gry Farming Simulator 25 / Farming Simulator 22. Chętnie dzielimy się z wami najnowszymi i przetestowanymi modami do Farming Simulator 25 / Farming Simulator 22 każdego dnia. Jeśli spodobał Ci się ten mod, prosimy o komentarz poniżej.



Best FS25 Inne mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!