FS25 Dostosuj karmę dla zwierząt V0.11.0




FS25 Dostosuj karmę dla zwierząt V0.11.0
Dlaczego kury nie powinny jeść owsa, jeśli tego chcesz? Albo trawa jest w 100% skuteczna w przypadku krów?
Ten mod daje Ci kontrolę nad skutecznością żywności, przydziałem upraw, recepturami mieszanek paszowych i kompozycjami TMR.
v0.11.0.0 – typ zużycia przełącznika
Co się zmieniło
Zmiana zachowania żywieniowego zwierząt pomiędzy trybami konsumpcji SZEREGOWYM i RÓWNOLEGŁYM
Zreorganizowana dokumentacja XML z krótkim plikiem readme i kompleksowym przewodnikiem na końcu
Przykłady szybkiego startu dla typowych zadań dostosowywania
Poprawiona czytelność XML dzięki czystszej sekcji konfiguracji
v0.10.0.0 – dodanie nowych grup żywności/składników
Dodano obsługę niestandardowych treści: dodawaj grupy żywności do zwierząt, składniki do mieszanek i przepisów
Zachowano kolejność XML dla grup żywności (wpływa na wyświetlanie w interfejsie użytkownika)
Automatyczna walidacja i normalizacja treści niestandardowych
Pełna zgodność z zawartością dodaną na mapie
0.9.0.0:
Co się zmieniło
Dodano funkcję wyłączania grup żywności i składników
Wygenerowane pliki XML zawierają teraz wbudowaną dokumentację i przykłady
Wyłączone elementy są zachowywane w pliku XML w cyklach zapisu
Automatyczna normalizacja wagi/współczynnika, gdy elementy są wyłączone
0.8.0.0:
Dodano obsługę trybu wieloosobowego
Poprawiona stabilność i wydajność kodu
Naprawiono błędy i zoptymalizowano
Cechy:
Kontrola żywności pochodzenia zwierzęcego: Modyfikacja skuteczności grup żywnościowych (masa produkcyjna) i preferencji konsumpcyjnych (masa spożywcza) dla wszystkich rodzajów zwierząt
Niestandardowe przypisanie upraw: dodawanie lub usuwanie upraw z dowolnej grupy żywności (np. dodawanie owsa do paszy dla kurczaków, pozwalanie krowom na jedzenie kiszonki z lucerny)
Dostosowywanie mieszanek paszowych: Dostosuj proporcje składników i rodzaje upraw w przypadku mieszanek paszowych, takich jak karma dla świń
Kontrola receptury: Dostosuj receptury, określając precyzyjne minimalne i maksymalne zakresy procentowe dla każdego składnika
Konfiguracja z weryfikacją schematu: Używa wbudowanego schematu AnimalFoodSystem w grze, aby zapewnić solidną obsługę XML z kontrolą błędów
Inteligentne łączenie: Twój kod XML zastępuje dostosowania, automatycznie dodając nową zawartość z modów lub aktualizacji gry
Konfiguracja dla każdego zapisanego stanu gry: Każdy zapisany stan gry otrzymuje własny plik XML w celu niezależnej personalizacji
Aktualizacje automatyczne: Plik konfiguracyjny jest automatycznie aktualizowany o nową zawartość przy każdym załadowaniu
Ogłoszenie:
Ten mod jest w fazie beta. Przed użyciem wykonaj kopię zapasową zapisanych gier.
Dostosowania dokonuje się poprzez edycję pliku XML wygenerowanego w folderze z zapisanymi stanami gry. Gra nie udostępnia interfejsu użytkownika.
Dostosuj aspekty żywienia zwierząt bez modyfikowania plików map:
Skuteczność żywności (masa produkcyjna, masa spożywcza)
Które uprawy należą do każdej grupy żywności (fillTypes)
Receptury mieszanek paszowych i proporcje składników
Składy i zakresy receptur TMR/pasz
Stosowanie:
Plik konfiguracyjny (aaf_AnimalFood.xml) jest automatycznie tworzony w folderze z zapisanymi stanami gry przy pierwszym załadowaniu.
Wyjdź z gry i znajdź plik XML w katalogu z zapisanymi plikami gry.
Edytuj plik XML, aby dostosować swój system żywienia zwierząt.
Zmiany są wprowadzane przy każdym wczytaniu zapisanej gry, pod warunkiem, że mod jest aktywny i plik XML jest obecny.
rittermod
