FS25 Bramy otwierane automatycznie V1.0.0.5


FS25 Bramy otwierane automatycznie V1.0.0.5
Ten mod rozszerza podstawową funkcjonalność AnimatedObject, dzięki czemu drzwi i bramy otwierają się automatycznie, gdy gracz lub pojazd wjeżdża w obszar wyzwalacza.
Wersja 1.0.0.5
Dodano przełączniki menu dla automatycznego otwierania gracza/pojazdu
Dodano mnożniki prędkości otwierania/zamykania i opcje opóźnienia
Odbywa się to poprzez odczytanie niestandardowych ustawień XML zdefiniowanych wewnątrz znacznika `<controls …/>` wpisu animatedObject.
Obsługiwane są następujące niestandardowe klucze XML:
1. „autoopen=false” (domyślnie: true)
Włącza lub wyłącza globalnie funkcję automatycznego otwierania. Jeśli nie jest ustawiona, domyślnie ma wartość true. Po ustawieniu na false, automatyczne otwieranie pojazdu i gracza jest wyłączone niezależnie od innych ustawień.
2.” autoopenVehicles=false” (domyślnie: prawda)
Jeśli wartość jest równa „true” lub nie jest ustawiona, pojazdy wjeżdżające w obszar wyzwalacza spowodują otwarcie drzwi/bramy.
3. „autoopenPlayer=false” (domyślnie: prawda)
Jeśli wartość jest równa true lub nie jest ustawiona, wejście gracza (pieszo) na pole wyzwalacza spowoduje otwarcie drzwi/bramy.
**Przykłady użycia: W pliku XML modów**
Włącz automatyczne otwieranie zarówno dla pojazdów, jak i gracza: nie trzeba ustawiać, domyślnie włączone.
Wyłącz automatyczne otwieranie zarówno pojazdów, jak i gracza:
<controls triggerNode=”doorTrigger“ posAction=“;ACTIVATE_HANDTOOL“ posText=“action_openGate“ negText=“action_closeGate“ autoopen=”false/>
Wyłącz automatyczne otwieranie odtwarzacza:
<controls triggerNode=“doorTrigger“ posAction=“ACTIVATE_HANDTOOL“ posText=“action_openGate“ negText=“action_closeGate“ autoopenPlayer=“false“/>
Wyłącz automatyczne otwieranie pojazdów:
Autor:<controls triggerNode=“doorTrigger“ posAction=“ACTIVATE_HANDTOOL“ posText=“action_openGate“ negText=“action_closeGate“ autoopenVehicles=“false”/>
Levis modding
