FS25 Autodrive Juotca Map 4X v1.2.0.0







FS25 Autodrive Juotca Map 4X v1.2.0.0
Sieć tras dla mapy Juotca 4X
Główne szlaki drogowe są połączone.
Wszystkie pola są połączone z głównymi trasami.
Zwierzęta są połączone.
Zrobiłem tylko bazę, a resztę zrobiliśmy sami. Może później wprowadzę zmiany (ale to nie jest pewne)
Wersja 1.2.0.0
Wszystkie punkty produkcyjne i sprzedażowe są połączone
Naprawiono wszystkie błędne trasy w „AD_Debug”
Wersja 1.1.0.0
Gospodarstwo miało dostęp do głównych szlaków komunikacyjnych, w tym do kiszonki początkowej (BGA)
Wszystkie wiaty samochodowe i miejsca parkingowe/garażowe są połączone.
Szklarnie są połączone (są przydzielane na początku gry).
Usunięto również wszystkie trasy na polach z prefiksem (Oczekiwanie) – prawdopodobnie nie było to konieczne, ponieważ kombajn w tym momencie nie widział już nikogo.
Z czasem połączę punkty sprzedaży i punkty produkcyjne.
Wymagane mody:
Autonapęd
B1zaro