FS22 Volkswagen Golf II G60 ograniczona v1.0.0.0





FS22 Volkswagen Golf II G60 ograniczona v1.0.0.0
Volkswagen Golf II G60 Ograniczony (210 KM)
Volkswagen zaprezentował G60 w 1990 roku. Oparta na wersji 8-zaworowej, różniła się ona dodaniem kompresora, który zwiększał moc ze 112 do 160 KM. Jednak przed uruchomieniem produkcji G60 Volkswagen eksperymentował z montażem kompresora i wielu innych rozwiązań technicznych na wyprodukowanym w zaledwie 71 egzemplarzach modelu Volkswagen Golf II G60 Limited.
Produkowany w latach 1988-1989 Golf GTI G60 Limited został opracowany przez dział ds. konkurencji producenta, Volkwagen Motorsport. Sprzedawany wyłącznie w Niemczech w siedzibie Volkwagen Motorsport w Hanowerze poinformowanym klientom, był dostępny tylko w wersji 5-drzwiowej i wyłącznie w kolorze czarnym (dlatego w FS22 nie ma możliwości wyboru koloru w tym modzie). Aby odróżnić go od GTI, miał osłonę chłodnicy podkreśloną niebieską obwódką, a logo GTI zostało zastąpione plakietką ze znakiem towarowym VW Motorsport. Został również wyposażony w 15-calowe felgi BBS RM i pełne skórzane wnętrze.
W porównaniu do G60, jego silnik był 16-zaworowy wyposażony w sprężarkę o mocy nie mniejszej niż 210 KM. Aby przekazać tę moc, został wyposażony w napęd na wszystkie koła Syncro z Golfa G60 Rallye (kolejna pochodna Golfa 2 G60, która służyła jako podstawa homologacji wersji rajdowej do zawodów).
Wreszcie G60 Limited był od 1989 do 2001 roku (pojawienie się Golfa 4 R32 o mocy 241 KM), czyli od 11 lat najszybszego Golfa na świecie i do dziś jest najbardziej poszukiwanym Golfem przez prawdziwych fanów marki. Należę do, to jest Święty Graal!!! wszystkich Golfów.
DR3RS Gheqor Lezzy