FS22 Valtra 8750 edytowany ciągnik v1.0.0.0
FS22 Valtra 8750 edytowany ciągnik v1.0.0.0
To jest 8750 Tommiego Sakari, właściwie to 8950, a nie 8750, ale daj spokój.
Cena: 45.000 €
Seria 8050 została wprowadzona pod koniec 1995 roku. Zreformowano silniki Stanadyne z pompą dystrybucyjną (nie 8750) z większym momentem obrotowym niż wcześniej. Silnik 8450 był wyposażony w turbosprężarkę, a od 8450 wiskotyczny wentylator był standardem. W 8550 7,4-litrowy silnik miał moc 160 KM. W systemie 8750 Sigma Power moc silnika wzrastała, gdy zapotrzebowanie na moc przystawki odbioru mocy przekraczało określony limit. 8750 było normalną mocą tego samego 160 KM co w 8550, z dodatkowym poziomem mocy 190 KM. Skrzynia biegów była poprzednia 36 + 36, a trakcja była standardowa.
8450-8750 miał bardziej wszechstronną i standardową regulację Autocontrol D z tłumieniem kołysania, a przednia oś była cięższym wałem przemysłowym z blokadą cierną do włączenia. W razie potrzeby modele te były również dostępne z długim rozstawem osi. Tak więc siekiery rolnicze niż przemysłowe były bardziej produktywne dla Dany. Danan, wał przemysłowy, mówi się, że Carraro używany w HiTechs jest trwalszy.
Przełącznik przyciskowy był standardem we wszystkich modelach. Standardowym wyposażeniem 8550/8750 była kolumna wydechowa i klimatyzacja. Do wszystkich modeli, z wyjątkiem rzadkiego, niskoobrotowego modelu 8350, były wersje traktorowe.
Do 2002 roku w kolekcji pozostały tylko 8050 i 8150, które otrzymały sterowane elektrycznie pompy wtryskowe. Jednocześnie udźwig 8050 wzrósł o 7 ton.
Autor:Mansikki real uitto