FS22 Szklarnie (zmiana) v1.7.1.0
FS22 Szklarnie (zmiana) v1.7.1.0
Wersja 1.7.1.0
naprawiono kupowane palety dzięki [PolyCount]Taz; mają teraz poprawną kolizję i wagę, jest to również poprawka do produkcji pustych palet (aktualizacja wkrótce, odnowiona), ponieważ gra się myliła i generowała nieskończoną liczbę palet. Również cena została obniżona do 1500 i przy zakupie ośmiu zapłacimy tylko 10500 zamiast 12 tys. Aktualizacje nadchodzą do wszystkich produkcji, które mają palety do kupienia; paczkę też zaktualizuję, ale później, bo dodaję do niej nowe rzeczy.
Są to realistyczne wersje szklarni na skalę przemysłową i średnią, również z dwoma otwartymi ogrodami, które teraz produkują oprócz podstawowej sałaty, pomidora i truskawki, nowe uprawy, takie jak melon, arbuz, kapusta, czerwona kapusta, czerwona sałata , zielona cebula, dynia, ogórek, młoda marchewka, kalafior, pieczarka, bakłażan, chili i papryka.
Potrzebny mod Production Revamp.
Przepisy wykorzystują wodę i nasiona, a jeśli dodasz wapno, kompost i/lub obornik, nawozy stałe, zrębki lub słomę oraz puste palety (ostatnią można kupić w sklepie lub wyprodukować w moim tartaku platyna; inne puste palety mogą działać), uzyskasz do 100% więcej wydajności.
Przepisy są takie same na wszystkich możliwych do umieszczenia, ale tylko przemysłowy działa non stop; średnia szklarnia będzie działać przez cały rok, ale zależy od mocy słońca (w nocy, kiedy jest bardzo słonecznie, produkcja będzie najlepsza); działki ogrodnicze przestaną działać w miesiącach zimowych, a cykle produkcyjne zostaną skrócone.
Będzie działać bez kompostu lub pustych palet (dostanie tylko kilka ostrzeżeń w dzienniku, a dopalacz z nich nie zostanie dodany).
Punkt sprzedaży nie jest potrzebny, będzie sprzedawany w tym samym miejscu, co podstawowe pomidory, sałata i truskawki na twojej mapie.
Blacksheep Modding WES_Mods Jinkou89