FS22 Szklarnia przemysłowa v3.1.1.0
FS22 Szklarnia przemysłowa v3.1.1.0
Zawsze chciałem, aby pojedyncza szklarnia produkowała tyle produktów, ile IRL może wytworzyć szklarnia.
Wersja 3.1.1.0
Naprawiono brakującą teksturę dyni
Naprawiono inny błąd (wielkie dzięki, pomocnik chciał być anonimowy)
Nadal pozostają dwa błędy: Zbyt dużo wielokątów dla szyby okiennej i kabla usztywniającego (nie wiem, jak je naprawić)
Nie testowane w trybie dla wielu graczy, więc może być więcej błędów.
Pamiętaj też, że jest testowany bez żadnych innych modów i może pojawić się inny konflikt modów (chociaż nie powinien mieć konfliktów modów, ponieważ nie jest zaangażowany żaden skrypt)
Jest to realistyczna wersja szklarni na skalę przemysłową, która teraz produkuje oprócz podstawowej gry sałaty, pomidora i truskawki, nowe uprawy, takie jak: melon, arbuz, kapusta, czerwona kapusta, kwiaty, dynia, ogórek, cebula, kalafior, ziemniak, bawełna , soja, burak cukrowy, fasola, groch, grzyby, bakłażan, chmiel chili i papryka. Dodałem nawet sadzonki drzew (świerk tylko odradza się, nie wiem jak to zmienić)
Przepisy wykorzystują wodę, nasiona, wapno, obornik, nawozy stałe, zrębki i puste palety (ostatnią można kupić w sklepie lub wyprodukować w moim tartaku platynowym; inne puste palety mogą działać)
Koszt: 100 000
Konserwacja: 1000
Obszar tarła może być bałaganem z powodu różnych typów palet.
Zawiera punkt sprzedaży, który powinien współpracować z dowolnymi towarami na paletach (kategoria PRODUKT)
Ceny ustalane tak, aby były warte składników i faworyzowały nowe produkty.
WES_Mods Jinkou89