FS22 Szklarnia przemysłowa v2.1.0.0
FS22 Szklarnia przemysłowa v2.1.0.0
Zawsze chciałem, aby pojedyncza szklarnia produkowała tyle produktów, ile IRL może wytworzyć szklarnia.
v2.1.0.0
– Dodano tłumaczenia dla wszystkich nowych produktów w języku niemieckim, francuskim, polskim, hiszpańskim, czeskim, włoskim i rumuńskim.
– Zmieniono niektóre tekstury samej szklarni, a także teksturę ziemi
– Dodano brakujące rośliny i3d w środku, dla wszystkich produktów, zmieniono pomidory i3d.
– Dodano nowe uprawy: marchew, fasola, soja, groszek, grzyby, kalafior, bakłażan, czosnek, bawełna, ziemniak, burak cukrowy, sadzonki drzew itp.
– Wymieniłem kilka palet.
– zmieniłem niektóre przepisy
– Sadzonki drzew spawnują tylko świerk (najlepszy przed DLC, zamierzam dodać nowe zamiast lub obok)
– potrzebujesz chmielu i3d do wnętrza szklarni, aby dodać go później (zostanie wymieniony jako współtwórca)
– Zalecany mod palet podnoszonych, ponieważ obszar odradzania może być bałaganem, ze względu na różne rozmiary palet.
Jest to realistyczna wersja szklarni na skalę przemysłową, która oprócz sałaty, pomidora i truskawki produkuje teraz nowe uprawy, takie jak: melon, arbuz, kapusta, czerwona kapusta, kwiaty, dynia, ogórek, cebula, kalafior, ziemniak, bawełna, soja, burak cukrowy, fasola, groch, grzyb, bakłażan i pieprz. Dodałem nawet sadzonki drzew (świerk tylko odradza się, nie wiem jak to zmienić)
Przepisy wykorzystują wodę, nasiona, wapno, obornik, stały nawóz, zrębki i puste palety (ostatnią można kupić w sklepie lub wyprodukować w moim tartaku platynowym; inne puste palety mogą działać).
Koszt: 100 000
Konserwacja: 2000
Obszar tarła może być bałaganem z powodu różnych typów palet.
Zawiera punkt sprzedaży, który powinien współpracować z dowolnymi towarami na paletach (kategoria PRODUKT)
Ceny są ustalane tak, aby były warte składników i ulubionych nowych produktów.
WES_Mods Jinkou89