FS22 SimpleIC v0.9.1.0
FS22 SimpleIC v0.9.1.0
v0.9.1.0
Ustawienia są zapisywane i można je zmienić bez bycia administratorem przez jason0611 #20
Dodanie disableWhenSimpleICIsActive w moveTools (patrz przykłady.xml)
Naprawiono tłumaczenie cz błędnie dodane jako en #21
V 0,9.0.9
Naprawiono błąd niedziałający trigger_on i trigger_off — simpleIC_animations.lua:128: próba indeksowania lokalnego 'self' (wartość logiczna)
Naprawiono błąd znikania myszy w grze wieloosobowej
V 0,9.0.8
język CZ dodany przez Kynuska
V 0,9.0.7
Usunięto wydruki debugowania, pierwsza wersja "Release", nadal nie została wykonana, ale nie ma już większych błędów.
V 0,9.0.6
Ostrzeżenie: znaleziono starą wersję formatu pliku kształtu „weightSetBall.i3d.shapes”. naprawiono [problem #10]
V 0,9.0,5
naprawiono błąd na serwerach – próba wywołania metody 'readStream' (wartość zerowa) [problem #8]
V 0,9.0.4
poprawka synchronizacji dla wielu graczy [problem #6]
zapis animacjiStatus fix
naprawa gubienia dźwięków wewnętrznych [problem #7]
dodane polskie tłumaczenie (dzięki KITT3000)
V 0.9.0.3
pomieszana wersja, zaktualizuj ponownie
V 0.9.0.2
naprawiono problem podczas zapisywania simpleIC_animations.lua (81) [problem #4]
V 0.9.0.1
Pierwsze wydanie Github dla FS22
Najważniejszą rzeczą:
Jak to przetestować i zagrać?
Pobierz FS22_simpleIC.zip i dodaj do folderu mod
Pobierz mod, który jest gotowy na SimpleIC lub edytuj go dla siebie (w tej chwili nie ma przykładowego moda do FS22, ale dodam trochę później – XML jest taki sam jak w FS19, więc … możesz go użyć)
Wejdź do gry i baw się dobrze.
Zgłoś błędy, jeśli je zauważysz, za pomocą Dziennika, Opisu lub Zdjęć 🙂
Co to jest:
To nowe podejście do dobrze znanych interaktywnych skryptów sterujących w Farming Simulator. Został ustanowiony w FS19 jako dobrze znany i dobrze używany Mod, więc tutaj jest dla FS22. Na początku nie chciałem robić tego ponownie, ale nikt inny nie chciał tego robić, więc… zaczynamy. Mam nadzieję, że Ci się spodoba i docenisz to lol.
Jest to skrypt globalny, co oznacza, że nie trzeba go dodawać do każdego moda z osobna, nie są konieczne żadne dodatkowe zmiany modDesc.xml, takie jak teksty l10n itp.
Oczywiście kody pojazdu i i3d nadal muszą być edytowane, skrypt nie może magicznie oddzielać drzwi i dodawać punktów wyzwalających. Ale jak tylko zostaną dodane potrzebne linie, IC będzie aktywny tak długo, jak ten mod będzie aktywny.
oznacza to również, że ludzie, którzy nie lubią IC, nie muszą usuwać wszystkich modów pojazdów, po prostu nie aktywować tego modu.
oznacza to również, że istnieje tylko jedna wersja IC, a nie 50 różnych, które wchodzą ze sobą w konflikt
aktualizacje IC są globalne i można je używać we wszystkich modach
Jak dodać to do mojego moda:
Istnieje plik example.xml wyjaśniający wszystkie obecne możliwe wpisy XML i ich działanie. Jeśli nie jesteś nowy w modowaniu, to powinno wystarczyć, aby zacząć 🙂
Jeśli dobrze znasz modowanie, oto krótkie wyjaśnienie: (spójrz na link Deutz Agrostar powyżej, aby zobaczyć pełne linie XML)
outsideInteractionTrigger = playerTrigger, w którym gracz może otwierać drzwi i inne zewnętrzne rzeczy z zewnątrz
animationName = nazwa animacji drzwi
AnimationSpeed = szybkość animacji (oczywiście)
udostępniona animacja = jeszcze nie dodano
soundVolumeIncreasePercentage = o ile zwiększy się głośność dźwięku, jeśli te drzwi zostaną otwarte. Wartości zostaną zsumowane dla więcej niż jednych drzwi, maks. to outdoorSoundVolume
insideTrigger i outsideTrigger = "Punkty wyzwalania", np. transformGroups, które zaznaczają miejsce, w którym można kliknąć komponent IC
triggerPoint = nazwa index / i3dMapping dla transformGroup
triggerPointSize = rozmiar/promień wokół punktu wyzwalającego, w którym nadal rejestruje się jako kliknięty.
modelleicher