FS22 REA22 implementuje v1.0.0.0





FS22 REA22 implementuje v1.0.0.0
Celem tego modu jest sprawienie, aby gra była bardziej realistyczna, a dostosowanie pojazdu do zadania bardziej satysfakcjonujące.
Celem jest uczynienie modu uniwersalnym.
Ten mod obsługuje tryby dla wielu graczy i serwery dedykowane.
Nie są potrzebne żadne zmiany w XML. Niektóre dane z XML są nadpisywane!
Siła uciągu pługów, kultywatorów, wałów i siewników zależy od rodzaju i stanu gruntu.
Prasy, przyczepy samozbierające i kombajny wykorzystują moc w oparciu o prędkość napełniania i gęstość materiału.
Na przykład:
– Siew bezpośrednio w ściernisku wymaga większej mocy niż siew na polu uprawnym.
– Prowadzenie wału na zaoranym polu wymaga większej mocy niż pole obsiane.
– Zbiór wyższych plonów wymaga większej mocy niż pole o niskiej wydajności.
– Lżejsze materiały wymagają mniejszej mocy niż ciężkie, belowanie siana jest łatwiejsze niż trawy.
Siła przyłożona do ciągniętych narzędzi jest teraz przyłożona we właściwym miejscu.
– Lewa lub prawa strona może wywierać mniejszą lub większą siłę w zależności od rodzaju podłoża i stanu po każdej stronie.
– Siła jest również stosowana z boków, aby narzędzia były bardziej podatne na podążanie własną ścieżką.
900Hasse