FS22 Przemysłowa szklarnia v3.1.0.0
FS22 Przemysłowa szklarnia v3.1.0.0
Zawsze chciałem, aby pojedyncza szklarnia produkowała tyle produktów, ile IRL może wytworzyć szklarnia.
Wersja 3.1.0.0
Zmieniono roślinę i3d na dynie i marchewki
Naprawiono brakującą teksturę palet z kwiatami
Stałe rozmiary palet (wszystkie powinny mieć 1000 litrów)
Naprawiono ceny sprzedaży produktów (niektóre były zawyżone, niektóre zbyt tanie w produkcji)
Zwiększona wydajność produkcji w szklarni
Naprawiono kilka błędów na działce ogrodowej
Prawdopodobnie ostatnia aktualizacja do tego (tylko poprawki i jeśli znajdę coś fajnego do dodania, jak nowy grzyb i3d)
Jest to realistyczna wersja szklarni na skalę przemysłową, która teraz produkuje oprócz podstawowej gry sałaty, pomidora i truskawki, nowe uprawy, takie jak: melon, arbuz, kapusta, czerwona kapusta, kwiaty, dynia, ogórek, cebula, kalafior, ziemniak, bawełna , soja, burak cukrowy, fasola, groch, grzyby, bakłażan, chmiel chili i papryka. Dodałem nawet sadzonki drzew (świerk tylko odradza się, nie wiem jak to zmienić)
Przepisy wykorzystują wodę, nasiona, wapno, obornik, stały nawóz, zrębki i puste palety (ostatnią można kupić w sklepie lub wyprodukować w moim tartaku platynowym; inne puste palety mogą działać)
Koszt: 100 000
Konserwacja: 1000
Obszar tarła może być bałaganem z powodu różnych typów palet.
Zawiera punkt sprzedaży, który powinien współpracować z dowolnymi towarami na paletach (kategoria PRODUKT)
Ceny ustalane tak, aby były warte składników i faworyzowały nowe produkty.
WES_Mods Jinkou89