FS22 Produkcja makaronu v1.0.0.0
![](https://farmingsimulator19mods.pl/wp-content/uploads/2024/06/fs22-produkcja-makaronu-v1-0-0-0-3.jpg)
![FS22 Obiekty](https://farmingsimulator19mods.pl/wp-content/uploads/2021/11/fs22-thub.png)
![](https://farmingsimulator19mods.pl/wp-content/uploads/2024/06/fs22-produkcja-makaronu-v1-0-0-0-150x150.jpg)
![](https://farmingsimulator19mods.pl/wp-content/uploads/2024/06/fs22-produkcja-makaronu-v1-0-0-0-1-150x150.jpg)
![](https://farmingsimulator19mods.pl/wp-content/uploads/2024/06/fs22-produkcja-makaronu-v1-0-0-0-2-150x150.jpg)
![](https://farmingsimulator19mods.pl/wp-content/uploads/2024/06/fs22-produkcja-makaronu-v1-0-0-0-3-150x150.jpg)
![](https://farmingsimulator19mods.pl/wp-content/uploads/2024/06/fs22-produkcja-makaronu-v1-0-0-0-4-150x150.jpg)
FS22 Produkcja makaronu v1.0.0.0
Produkcja makaronu do symulatora rolnictwa.
Mod zawiera 4 budynki i punkt sprzedaży:
– Budynek do produkcji makaronu (Koszt: 90 000 USD)
– Uruchomienie produkcji makaronu (Koszt: 20 000 USD)
– Młyn zbożowy (Koszt: 96 000 USD)
– Spust młyna zbożowego (Koszt: 20 000 USD)
Wyzwalacze produkcji mają być umieszczane w pobliżu ozdobnych budynków na mapie, aby „zamienić” je w produkcje.
Młyn służy do produkcji mąki kukurydzianej i mąki sojowej.
Produkcja makaronów:
Nakłady: mąka, woda.
Wyjście: Suszony makaron.
wejścia: Mąka, Jajka.
Wyjście: Świeży makaron.
wejścia: Mąka, Ziemniaki.
Wyjście: Makaron Ziemniaczany.
wejścia: mąka kukurydziana, woda.
Wyjście: Makaron kukurydziany.
surowce: mąka sojowa, woda.
Wyjście: spaghetti sojowe.
Młyn zbożowy:
Wejście: kukurydza.
Wyjście: mąka kukurydziana.
Wejście: Soja.
Wyjście: Mąka sojowa.
Mod zawiera również umieszczany punkt sprzedaży (koszt: 5000 $), w którym można sprzedawać produkty do produkcji makaronu.
Autor:Piersi