FS22 Prefabrykat kwitnącej rośliny okrywowej v1.0.0.0
FS22 Prefabrykat kwitnącej rośliny okrywowej v1.0.0.0
JEST TO PREFAB i WYMAGA TWOJEJ INICJATYWY PODCZAS MONTAŻU!
Rzodkiew oleista staje się „prawdziwym” międzyplonem i można ją wysiewać od czerwca do października. Ma 4 fazy wzrostu i trwa do grudnia
W stanie zwiędłym/zgniłym niektóre rośliny obumierają, a resztki wytrzymałego okrywu można wykorzystać wiosną
ściółkowane lub uprawiane kultywatorem lub broną talerzową, tak jak w grze podstawowej, w celu uzyskania premii azotowej
1 nasiono
2 rośliny rosnące/małe rośliny okrywowe i kwiaty
3 Gotowe do zbioru / duże rośliny z dużą ilością zieleni
4 Zwiędłe/zgniłe/prawie wszystko martwe.
plik należy rozpakować!
Zamień folder OilseedRadish w grze podstawowej pod listowiami lub na modmapie. Jeśli na modmapie nie ma nasion oleistychRaddish, MUSISZ je zastąpić w grze podstawowej lub dostosować ścieżkę na mapie.i3d
Całkowicie zamień maps_fruitTypes lub skopiuj TEKST OilseedRadish z pliku XML i zamień go na modmapy z dostosowanymi owocami lub jeśli mapa ma własny FruitType.xml
Całkowicie zamień maps_growth lub skopiuj TEKST OilseedRadish z pliku XML i zamień go na modmapy z dostosowanymi owocami lub jeśli mapa ma własny plik Grow.xml
JEŚLI NIE CHCESZ ZMIANY LUB NIE MASZ POJĘCIA CO ZROBIĆ, PO PROSTU POZWÓL TAK BYĆ, NIE MA WSPARCIA!
Copyright (C) GIANTS Software GmbH, All Rights Reserved. EswirdSchlimmer