FS22 Poślizg niszczy pola v1.0.0.5








FS22 Poślizg niszczy pola v1.0.0.5
W rzeczywistości, gdy koła pojazdu obracają się w polu lub na trawie, podłoże zaczyna się rozrywać. Dzięki temu modowi można to teraz symulować również w wirtualnym rolnictwie, tak że na przykład użytki zielone trzeba ponownie zasiać chwastownikiem wyposażonym w siewnik lub zastosować odpowiednie opony w mokrych warunkach.
Wersja dziennika zmian 1.0.0.5:
– Naprawiono problem polegający na resetowaniu ustawień poślizgu po ponownym otwarciu ustawień
– Zatopienie niszczy teraz ziemię (głębokość niszczenia pola można ustawić w ustawieniach gry)
W ustawieniach gry można wybrać siłę zniszczeń, aby zawsze uzyskać optymalną ilość zniszczeń w każdej sytuacji, lub podczas zabawy z modami wpływającymi na opony (np. REA Wheels).
Podobnie możesz ustawić, czy chcesz otrzymywać ostrzeżenie za pomocą migającego tekstu, gdy gleba jest niszczona.
Dostępne są następujące opcje:
– Mały
– Średni (zalecany)
– Dużo
– Nic
– Kiedy ziemia zostanie zniszczona, status odpowiedniego pola zmienia się na „Uprawne”. Jest to wizualnie reprezentowane przez teksturę kultywatora i cząstki za kołami.
– W pliku RegisterSlipDestroysFields.lua dostępny jest samouczek umożliwiający dostosowanie mocy.
Pełna obsługa lokalnego trybu wieloosobowego i serwera dedykowanego
Dziennik zmian
Informacje: Jeśli sam edytowałeś mod, będziesz musiał go edytować ponownie po aktualizacji.
Wersja dziennika zmian 1.0.0.1:
– Usunięto niechciany tekst debugowania, który pojawiał się przy dodatkowych kołach i poślizgu
– Dodano cząstki, gdy koło obraca się z poślizgiem
– Dodano możliwość ustawienia w ustawieniach gry, czy migający tekst wskazuje, kiedy gleba jest niszczona
– Dodano powiadomienie, które pokazuje, kiedy ustawienia zostały zmienione
– Naprawiono problemy z grą wieloosobową
– Naprawiono problemy z serwerem dedykowanym
– Naprawiono problemy z wyświetlaniem REA_gui
– Naprawiono ogólne drobne problemy w połączeniu z REA-Mod
Wersja dziennika zmian 1.0.0.2:
– Naprawiono problemy z serwerem dedykowanym (stos wywołań Lua). Przepraszam!
– Opis dostosowany
– Dodano tłumaczenie rosyjskie
– Naprawiono problemy powodujące zniszczenie ziemi poza polem
Wersja dziennika zmian 1.0.0.3:
– Dodano, że w ustawieniach gry można ustawić, czy niszczone mają być także krawędzie pola, czy tylko te obszary, na których faktycznie znajdują się pola uprawne
– Naprawiono problemy z modem „UNIMOG U1200, U1400, U1600”
– Naprawiono błąd „ma nieznaną specjalizację”.
– Naprawiona mapa Hof Bergmann Beta nie ładuje się
– Dodano, że w ustawieniach gry można ustawić, czy każde pole, czy tylko własne, może zostać zniszczone
– Naprawiono błąd powodujący, że ziemia nie ulegała zniszczeniu podczas jazdy do tyłu
Wersja dziennika zmian 1.0.0.4:
– Kamienie nie pojawiają się już, gdy koło się ślizga
frvetz