FS22 Palety spawn ułożone w stosy v1.1.0.0
FS22 Palety spawn ułożone w stosy v1.1.0.0
Dlaczego większość palet pojawia się tylko na jednej warstwie? JUŻ NIE! Ten mod skryptowy rozwiązuje problem zbyt małej liczby palet, które mogą pojawić się w dowolnym (podstawowej grze lub modzie) punkcie odradzania produkcji lub hodowli!
CECHY
– Ten mod zaktualizuje wszystkie palety, aby pojawiały się w stosach, do wysokości 2 m. Spowoduje to, że niektóre palety (np. Wełna) będą pojawiać się w wysokości 2 m, a inne (np. Oleje) będą pojawiać się w wysokości do 5 m!
– Automatyczne „Double Up”, które zajmie dowolny punkt odradzania się, który jest pojedynczym rzędem, a jeśli pozwoli na to miejsce – odrodzi dwa rzędy, z tym samym układaniem! Na przykład podstawowa wersja gry Grain Mill domyślnie odrodzi 5 palet. Teraz odrodzi 30!
– Aktualizacja dotycząca tarła dotyczy wszystkich budynków produkcyjnych, gospodarstw hodowlanych, w których tarlają się palety (kurczaki, owce i pszczoły), a także szklarni.
– Wszystkie podstawowe produkcje, hodowle i szklarnie zostały przetestowane i dostosowane, aby działały zgodnie z oczekiwaniami.
– Powiązane budynki modów również zostaną potraktowane w ten sam sposób, ale tylko jeśli dany mod nie ma już ułożonych palet.
ZALECONY
Ze względu na fakt, że ten mod zmienia liczbę palet pojawiających się w danym punkcie odradzania z 2x do 6x, istnieje ryzyko, że palety *nie* pojawią się ze względu na limity palet w grze.
– „Limited Pallet Object Fix for Farming Simulator 22” autorstwa GtX (na GitHub)
OSTROŻNOŚĆ
– Podczas dodawania tego modu do dowolnego istniejącego zapisu gry, jeśli w punkcie odradzania znajdują się już palety, palety te nie zostaną naruszone. Może to spowodować, że każdy spawner pojedynczego rzędu odrodzi więcej palet – ale nie ułoży ich prawidłowo, ponieważ istniejące palety odrodziłyby się bez funkcji „podwojenia”. Po oczyszczeniu punktu odradzania palety ułożą się zgodnie z oczekiwaniami.
PERSONALIZACJA
– Spawning można dostosować do dowolnej gry podstawowej lub budynku modowanego za pomocą pliku konfiguracyjnego, który jest automatycznie dodawany do folderu modSettings. Zobacz ten plik, aby uzyskać instrukcje dotyczące dostosowywania spawningu.
DZIENNIK ZMIAN 1.1.0.0
– Naprawiono kontrolę bezpieczeństwa w przypadku układania palet w stosy na spawnerach, na których już ułożono palety
– Dodano obsługę flag debugMode i debugStopMultiLayer do pliku konfiguracyjnego
– Dodano zabezpieczenie przed brakującymi danymi paletowymi
– Naprawiono listę neverStack dla palet Platinum
Licencja: CC0 1.0 Uniwersalna
Cały kod w nim zawarty jest objęty prawem autorskim © GMNGjoy i udostępniany jest na licencji CC0 1.0 Universal. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z użytkownikiem @gmngjoy na Discordzie.
GMNGjoy