FS22 Maypole Farm v1.4.0.0
FS22 Maypole Farm v1.4.0.0
Witamy w Maypole Farm.
Dziennik zmian 1.4.0.0:
– Niektóre szopy na farmie zostały wymienione, aby zrobić miejsce dla nowej szopy do przechowywania bel.
– Konfiguracja wszystkich pól uprawnych, więc na średnich i trudnych poziomach trudności wszystkie szopy itp. nie pojawiają się.
– Niektóre stare poprawki pól uprawnych
– Usunięto plik xml generatora zwierząt, aby poprawić liczbę klatek na sekundę, a także zatrzymać skoki lagów powodowane przez zwierzęta po ich spawnowaniu.
– Możliwość sprzedaży wysokich reflektorów w sklepie (wymaga nowej gry, ponieważ nie będzie ich tam w bieżącym zapisie)
– Naprawione światło powodzi na jednej z farm, które powodowało awarię gry po cięciu.
– Dylan.C – Dodano irlandzkie tablice rejestracyjne Eire Agri Modding.
– Kombajny, heder, przyczepa hedera, kultywator i siewnik dodane do początkowej floty.
– Dodano światło nad jeziorem, jeśli zostanie przecięte, wodniak i łódź zostaną usunięte, co pozwoli na wykorzystanie terenu do czegoś innego.
– Zaktualizowano punkty sprzedaży, aby pobierać przedmioty z DLC
Jest to fikcyjna irlandzka mapa, która oferuje rozległe tereny leśne, a także uprawy rolne z wieloma farmami rozsianymi po całej mapie dla tych, którzy lubią się rozproszyć lub grać w trybie dla wielu graczy.
Podwórka rolnicze są w pełni konfigurowalne, więc możesz zburzyć wszystkie szopy i stodoły, wyciąć wszystkie żywopłoty, drzewa i usunąć wszystkie ściany, ogrodzenia i bramy. Istnieje 128 pól, z których wszystkie obejmują misje i siedem farm.
– 128 pól o różnych kształtach i rozmiarach.
– Małe reflektory w pobliżu stodół wskazują ścianę stodoły i/lub ogrodzenie, które są usuwane po wyłączeniu światła.
– Przycinane żywopłoty w celu poszerzenia lub połączenia pól lub przycięcia w celu otwarcia terenu.
– Wszystkie łańcuchy produkcyjne z gry podstawowej są rozmieszczone na mapie.
– 7 gospodarstw, 6 gospodarstw posiada inwentarz żywy, a siódme to gospodarstwo rolne. Wszystkie farmy są rozsiane po całej mapie.
– W pełni konfigurowalny obiekt hodowlany w środowisku modułowym, znany również jako farma oddzielona od stodół, daje możliwość rozbudowy gospodarstwa, gdy będziesz gotowy do pracy z tymi zwierzętami (pamiętaj, że musisz kupić pastwisko dla każdej stodoły przed pojawiają się wyzwalacze).
– Po mapie rozsianych jest 20 nabojów, które możesz znaleźć.
– Mapa jest przystosowana do Presicion Farming i wykorzystuje niestandardową mapę gleby.
– Na mapie jest kilka dużych obszarów leśnych, a także kilka znacznie mniejszych działek.
– Wolną wodę można znaleźć nad jeziorem na południu mapy.
– Wszystkie produkty z gry podstawowej można sprzedawać w wielu punktach sprzedaży.
– Splajny AI można znaleźć na mapie, aby ułatwić poruszanie się wynajętym pomocnikom.
Dziennik zmian 1.1.0.0:
– Hałdy nawozu są teraz naprawione i można je kupić razem z ziemią
– Naprawiono pływające drzewo nad jeziorem
– Pewna modyfikacja terenu
Gotowy do rolnictwa precyzyjnego
Dziennik zmian 1.2.0.0:
– Naprawiono pozycję Karma18
– Naprawiono zaciskanie gnojowicy w robotach karmiących
– Stałe dociski do kiszonki.
– Drobne poprawki terenu
– Naprawiono pływające drzewa, które również przesunęły niektóre drzewa, aby poprawić widoczność zarówno w widoku pierwszej, jak i trzeciej osoby.
– Zaimplementowano kalendarz wzrostu Disturbed Simulations w Wielkiej Brytanii
– Dodano światło powodziowe do wszystkich domów, jeśli przecięcie usunie ten dom i wszystkie przedmioty wokół niego.
– Wszystkie tereny w obszarze gry można teraz kupić.
– Duży zagroda dla zwierząt o zwiększonej pojemności dla zwierząt, mleka, gnojowicy i żywności dodana do menu budowy.
– Dodano 11 szop w menu budowy gry.
– dodano kamienny mur i żywopłot w menu budowy gry
– Zaktualizowano niektóre pliki xml, aby korzystały z funkcji wprowadzonych w łatce 1.5, takich jak pojemniki do przechowywania z możliwością przeskakiwania do nich.
– Dodano możliwość ścinania światła w garażu, aby usunąć wszystkie drzewa dekoracyjne (dąb, brzoza itp.), pozostawiając tylko drzewa leśne do wycięcia.
– Dodano możliwość ścinania światła w garażu, aby usunąć wszystkie żywopłoty na polach, jeśli chcesz, zamiast wycinać każdą sekcję (żywopłoty wokół pastwisk nie zostaną usunięte, ale można je wyciąć, jeśli ziemia jest własnością).
– Niektóre drzewa zastąpiono bardziej powszechnymi drzewami irlandzkimi, takimi jak wiąz, a wszystkie świerki zastąpiono sosnami.
– Dodano obszar przedmiotów do umieszczania, który możesz kupować i używać według własnego uznania.
– Słupek wewnątrz żywopłotu, który można zderzać, zapobiegnie wypadaniu słupka przez mapę po odcięciu (żywopłoty nadal można przejeżdżać, ale bele, palety i kłody nie będą przez nie przechodzić).
– Dodano 5 nowych pól, a także rozszerzono wiele rozmiarów pól.
– Zwiększono pojemność magazynów punktów produkcyjnych zarówno dla produkcji wejściowej, jak i wyjściowej
– Zaktualizowano PDA, co poprawia widoczność na drogach gruntowych.
Dziennik zmian 1.2.0.1:
– Naprawiono problemy z niektórymi drzewami, które powodowały awarię gry.
– Naprawiono BGA, więc ma większą pojemność, nowy zapis stanu gry wymagany, aby ta zmiana zaczęła obowiązywać.
– Naprawiono niektóre unoszące się żywopłoty.
– zmieniły się odległe góry.
– aktualizacje listowia dla ścieżek gruntowych
– aktualizacje nazw punktów sprzedaży.
– Wyłączono tło i dodano detale.
– Obory dla krów na północno-zachodnich i południowo-zachodnich farmach mogą teraz pomieścić 1000 krów.
– Naprawiono umowy kaucji
– Zaktualizowano PDA.
– Zaimplementowano środowisko Relight Suchsneak.
– Dla graczy PC/Mac mapa jest teraz gotowa na modyfikację Graze
Dziennik zmian 1.3.0.0:
– Zaktualizowano pojemność karmy dla zwierząt na kukurydzę plus
– Pamiętaj, że jest to zgodne z zapisanymi stanami gry, jednak aby niektóre zmiany odniosły skutek, wymagana będzie nowa gra.
Autor:CavalierRoy