FS22 Maypole Farm v1.2.0.0
FS22 Maypole Farm v1.2.0.0
Witamy na Farmie Maypole. Jest to fikcyjna irlandzka mapa, która oferuje rozległe obszary leśne, a także uprawę roli z wieloma farmami rozsianymi po mapie dla tych, którzy lubią się rozprzestrzenić lub grać w trybie wieloosobowym.
Podwórka gospodarstwa są w pełni konfigurowalne, dzięki czemu można zburzyć wszystkie szopy i stodoły, odciąć wszystkie żywopłoty, drzewa oraz usunąć wszystkie ściany, ogrodzenia i bramy. Jest 128 pól, wszystkie obejmują misje i siedem farm.
– 128 pól o różnych kształtach i rozmiarach.
– Małe reflektory w pobliżu stodoły wskazują na ścianę stodoły i/lub płot, które są usuwane po odcięciu światła.
– Nadające się do cięcia żywopłoty, aby rozszerzyć lub połączyć pola, lub przyciąć, aby otworzyć ziemię.
– Wszystkie łańcuchy produkcyjne gry podstawowej są rozłożone na mapie.
– 7 gospodarstw, 6 gospodarstw ma zwierzęta gospodarskie, a siódme to gospodarstwo orne. Wszystkie farmy są rozrzucone po mapie.
– W pełni konfigurowalny obiekt farmy w środowisku modułowym, znany również jako farma jest oddzielony od stodół, daje możliwość rozbudowy farmy, gdy jesteś gotowy do pracy z tymi zwierzętami (pamiętaj, że musisz kupić pastwisko dla każdej stodoły przed pojawiają się wyzwalacze).
– 20 nabojów jest rozsianych po mapie, abyś mógł je znaleźć.
– Mapa jest przygotowana do Presicion Farming i wykorzystuje niestandardową mapę gleby.
– Na mapie znajdują się duże obszary leśne, a także znacznie mniejsze działki.
– Bezpłatną wodę można znaleźć w jeziorze na południu mapy.
– Wszystkie produkty z gry podstawowej można sprzedawać w wielu punktach sprzedaży.
– Na mapie można znaleźć splajny AI, aby ułatwić poruszanie się zatrudnionym pomocnikom.
Dziennik zmian 1.1.0.0:
– Naprawione teraz sterty obornika, które można kupić za pomocą ziemi
– Naprawiono pływające drzewo nad jeziorem
– Niektóre modyfikacje terenu
– Gotowość do rolnictwa precyzyjnego
Dziennik zmian 1.2.0.0:
– Naprawiono pozycję Karma18
– Naprawiono zaciski obornika przycinające się do robotów karmiących
– Naprawiono zaciski do kiszonki.
– Drobne poprawki terenu
– Naprawione unoszące się drzewo przeniosło również niektóre drzewa, aby poprawić widoczność zarówno w widoku 1-osobowym, jak i 3-osobowym.
– Wdrożono kalendarz wzrostu Disturbed Simulations w Wielkiej Brytanii
– Dodano światło powodziowe do wszystkich domów, jeśli cięcie usunie ten dom i wszystkie przedmioty wokół niego.
– Wszystkie grunty w grywalnym obszarze można teraz kupić.
– Do menu budowy dodano duży kojec dla zwierząt o zwiększonej pojemności dla zwierząt, mleka, gnojowicy i jedzenia.
– Dodano 11 szop w menu budowy gry.
– dodano kamienną ścianę i żywopłot w menu budowania gry
– Niektóre pliki xml zostały zaktualizowane, aby korzystać z funkcji wprowadzonych w łatce 1.5, takich jak pojemniki do przechowywania z możliwością przechodzenia do nich.
– Dodano możliwość wycięcia światła w garażu, aby usunąć wszystkie drzewa dekoracyjne (dąb, brzoza itp.), pozostawiając do wycięcia tylko drzewa leśne.
– Dodano możliwość cięcia światła w garażu, aby usunąć wszystkie żywopłoty z pola, jeśli chcesz, zamiast odcinać każdą sekcję (żywopłoty wokół pastwisk nie zostaną usunięte, ale można je odciąć, jeśli ziemia jest własnością).
– Niektóre drzewa zastąpiono bardziej powszechnymi irlandzkimi drzewami, takimi jak wiąz, a wszystkie świerki zastąpiono sosną.
– Dodano obszar do umieszczania, który możesz kupować i używać według własnego uznania.
– Słupki wewnątrz żywopłotów, które będą kolidować, zapobiegnie spadaniu słupka przez mapę po odcięciu (żywopłoty nadal można przebijać, ale zatrzymają bele, palety i kłody przed przechodzeniem przez nie).
– Dodano 5 nowych pól oraz rozszerzono rozmiary wielu pól.
– Zwiększono pojemność magazynów w punktach produkcyjnych zarówno dla produktów wejściowych, jak i wyjściowych
– Zaktualizowano PDA, co poprawia widoczność na drogach gruntowych.
– Notatka wymaga nowego zapisu
Cavalier Roy