FS22 Logistikzentrum v1.6.0.1
FS22 Logistikzentrum v1.6.0.1
Ta aktualizacja zawiera tylko poprawkę hot fix dla aktualizacji placebleDisplayExtension
Co zostało zmienione, dostosowano odległość klipu
Tekstury zostały poprawione
Obiekt 3D został zmieniony w częściach, np. Chłodnia została powiększona, można teraz tworzyć więcej palet
istniejące wyświetlacze zostały poprawione
dodano nowe wyświetlacze
Wymieniono przełączniki świateł i bram
Biuro ma teraz komputery PC z aktywnymi wyświetlaczami
Naprawiono błędy ogólne, np. pomieszane ciasta i jajka
Trwały prace nad tłumaczeniami, jeszcze raz dziękuję bob51160 za francuskie tłumaczenie
Ważne proszę przeczytać
Nastąpiła aktualizacja do wersji 0.0.0.6 dla rozszerzenia placebleDisplayExtension, która spowodowała błąd w wersji 1.6.0.0, a teksty nagłówków ekranów zostały następnie przeniesione.
Rozwiązanie problemu można znaleźć tutaj
Pobierz rozpakuj zip
Rozpakuj ten zip raz i umieść zawartość w zipie centrum logistycznego, to naprawi błąd
Zanim nadejdzie centrum logistyczne 2.0, dostępna jest poprawiona wersja małego centrum logistycznego.
Są pewne zmiany:
Tekstury zostały poprawione, a rozmiar moda został zmniejszony.
Wyjście palet jest teraz takie, że palety pojawiają się w odpowiednich halach, w których są również przechowywane.
Wyzwalacz do outsourcingu znajduje się teraz w całym budynku i możesz zlecić outsourcing z dowolnego miejsca.
Dodano teraz również włączniki światła, które znajdują się w odpowiednich halach i tam można je obsługiwać,
Na zewnątrz budynku światło włącza się o godzinie 19:00 i wyłącza o 6:00
Największą innowacją są wyświetlacze, które zostały całkowicie odnowione i są dostępne w trzech językach
(Dalsze tłumaczenia na język niemiecki, angielski i francuski będą dostępne) ,
wyświetlacze nie używają już tekstur, ponieważ wszystko jest wyświetlane wyłącznie cyfrowo
(Tutaj jeszcze raz wielkie dzięki dla SLY, dzięki któremu było to możliwe).
Wyświetlacze pokazują maksymalną pojemność magazynową odpowiedniego rodzaju napełnienia i aktualnie przechowywaną ilość.
Jeśli typ wypełnienia pamięci jest prawie pełny, na wyświetlaczu pojawi się ostrzeżenie.
Podstawowa zasada magazynu pozostała taka sama, jednak można przechowywać prawie wszystkie standardowe palety
są w grze i wciąż jest kilka dostępnych miejsc, w których można ewentualnie wprowadzić inne typy wypełnień.
Ważny:
Aby móc korzystać z obozu, wymagane są 2 lub 3 inne MODY.
Bez tego moda obóz w ogóle nie działa.
bob51160 French translation breaven and team for the revamp script many thanks to SLY for the display script