FS22 Krajeńskie Pola v1.1.1.0







FS22 Krajeńskie Pola v1.1.1.0
Nie możesz się zdecydować, czy chcesz grać na małych, czy dużych maszynach? Standardowe mapy są dla Ciebie za małe? A może szukasz mapy rozwojowej, na której możesz rozwalić Bizona i skończyć z 3 Lexionami?
Jeśli tak, trafiłeś we właściwe miejsce:
Przedstawiam Wam moją mapę Krajeńskie Pola 4x. Mapa została stworzona na podstawie rzeczywistego terenu 3 miast położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego.
Mapa posiada:
– 176 pól
– 25 łąk
– 1 Duży las podzielony na kilka mniejszych krain
– Pola od 0,18Ha do 52,37Ha
– 4 farmy Małe (Startowe) / Średnie / Duże 2x
– baza danych SKR
– Zróżnicowany teren
– Wieloterenowy
– Zagęszczenie ścierniska
– 4 zakupy
– Prawie cały standardowy łańcuch produkcyjny
– Pasywny dochód
– Zwiększona oszczędność np. przy zbieraniu kamieni
– Artykuły kolekcjonerskie
– Możliwość gry w piłkę nożną na boiskach lub Orliku
– Niestandardowy ruch drogowy z pieszymi
– Lokalne tablice rejestracyjne dla gracza i AI
– Automatyczne oświetlenie nocne / Ręczne na jednym z gospodarstw
– Niestandardowe tekstury
– Niestandardowe oświetlenie
– Niestandardowy dźwięk
– Kilka ciekawostek
– Obiekty pojawiające się w zależności od pory roku
– Idealny dla MP 😀
Miłej gry!
Dziennik zmian 1.1.1.0
(Jest kompatybilny z zapisanymi stanami gry od wersji 1.1.0.0.)
– Naprawiono nieotwierające się bramy w olejarni, które przestały działać po aktualizacji
– Naprawiono problem z słyszalnością wszystkich niestandardowych dźwięków po wejściu np. do sklepu
– Otwarcie bramy na magazynie zostało przyspieszone o połowę
– Naprawiono lokalizację ikony zakupu Złotych Żniw w PDA
– Naprawiono identyfikator pola 36
– Zmieniono nazwę centrum skupu z ZBÓŻKO na ZŁOTE PLONY
– Zmieniono nazwę centrum skupu z TROCINEK na DREWNOPOL
– Zmieniono zasadę działania niektórych dźwięków – teraz można je wyłączyć poprzez wyciszenie dźwięków otoczenia w grze (np. odgłosy szczekania psów, brzęczenie bocianów, odgłosy żab itp.)
– Kolor wody na mapie został nieznacznie zmieniony
– Ceny gruntów zostały skorygowane
Dostosowano ceny sprzedaży obiektów na farmach:
Rekwizyty – 700 dolarów
Wyposażenie – 5000 dolarów
Ogrodzenia – 500 dolarów
Bramki – 200 dolarów
Bramy – 300 dolarów
– Dodano znacznik do klastra ZBOŻOPOL
– Dodano dźwięki lecącego samolotu
– Usunięto kolizje dla wszystkich postaci na mapie
– Nazwa KAMIENIE SPRZEDAŻ – BUDOWNICTWO została skrócona do BUDOWNICTWO
Jest to prawdopodobnie ostatni patch mapy i ta wersja będzie bazą dla powstających już wersji RowCropReady i Multifruit.
Autor:CUKS0N