FS22 Krajeńskie Pola v1.1.0.0
FS22 Krajeńskie Pola v1.1.0.0
Nie możesz się zdecydować, czy chcesz grać na małych, czy dużych maszynach? Standardowe mapy są dla Ciebie za małe? A może szukasz mapy rozwojowej, na której możesz rozwalić Bizona i skończyć z 3 Lexionami?
Przedstawiam Wam moją mapę Krajeńskie Pola 4x. Mapa została stworzona na podstawie rzeczywistego terenu 3 miast położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego.
Mapa posiada:
– 176 pól
– 25 łąk
– 1 Duży las podzielony na kilka mniejszych krain
– Pola od 0,18Ha do 52,37Ha
– 4 farmy Małe (Startowe) / Średnie / Duże 2x
– baza danych SKR
– Zróżnicowany teren
– Wieloterenowy
– Zagęszczenie ścierniska
– 4 zakupy
– Prawie cały standardowy łańcuch produkcyjny
– Pasywny dochód
– Zwiększona oszczędność np. przy zbieraniu kamieni
– Artykuły kolekcjonerskie
– Możliwość gry w piłkę nożną na boiskach lub Orliku
– Niestandardowy ruch drogowy z pieszymi
– Lokalne tablice rejestracyjne dla gracza i AI
– Automatyczne oświetlenie nocne / Ręczne na jednym z gospodarstw
– Niestandardowe tekstury
– Niestandardowe oświetlenie
– Niestandardowy dźwięk
– Kilka ciekawostek
– Obiekty pojawiające się w zależności od pory roku
– Idealny dla posła
Dziennik zmian
1.1.0.0
– Naprawiono błąd, przez który w niektórych przypadkach mapa nie pojawiała się w grze
– Naprawiono problem z teksturą pozostającą po sprzedaży budynków na farmie nr. 1
– Naprawiono problem polegający na tym, że tylna brama na farmie nr. 3 nie można było otworzyć
– Naprawiono błąd polegający na tym, że podczas otwierania furtki i bramy na farmie nr. 3, pokrywały się
– Naprawiono niedziałający zakup drewna
– Naprawiono brakujące tekstury na niektórych obiektach
– Naprawiono kolizje w pobliżu orła
– Naprawiono błędy związane z okluderami
– Naprawiono problem polegający na tym, że kurz nie pojawiał się podczas jazdy po drogach gruntowych i poboczach
– Naprawiono brak znikania niektórych obiektów jesienią i zimą
– Naprawiono problem braku rośliny na polu startowym (nr 36)
– Naprawiono błąd, przez który niektóre przedmioty kolekcjonerskie znajdowały się w powietrzu
– Naprawiono błąd magazynu, w którym powierzchnia sprzedaży była zbyt duża
– Lewitujące bele na stosie słomy zostały napełnione
– Naprawiono nierówności terenu w kilku miejscach
– Naprawiono gniazda boikanów
– Odgłosy szczekania psów zostały zmniejszone o połowę
– Dźwięk dzwonów kościelnych został wyciszony i zmniejszony w odległości
– Zmniejszono czas działania dzwonów kościelnych z 10 minut do 1 minuty
– Dodano sygnatury skrótów w PDA farm i baz danych (G1,G2,G3,G4,B)
– Dodano tłumaczenie zakupów na język angielski i niemiecki
– Dodano polskie imiona i nazwiska właścicieli pól
– Dodano ziemię, na której można produkować drewno
– Dodano pasywny dochód do ziemi z produkcją drewna
– Dodano większe różnice w wysokości upraw
– Trawa została dodana w niektórych miejscach, gdzie jej nie było
– Dodano mróz do wypełnienia mapy
– Dodano możliwość sprzedaży budynków, rekwizytów, ogrodzeń i bram na farmach
– Dodano ruch AI od skrzyżowania we Włociborzu do kościoła
– Skorygowane fazy wzrostu
– Usunięto kikuty z mapy, aby poprawić optymalizację
– Usunięto kolizje obiektów sezonowych, aby poprawić wydajność
– Usunięto kolizje z roślinami wodnymi, aby poprawić wydajność
– Usunięto kilka niepotrzebnych plików
– Usunięto trawę występującą w niektórych budynkach
– Około 1000 drzew zostało usuniętych z mapy
– Drzewa rosnące na polu zostały usunięte
– Usunięto niewidzialne obiekty, które miały tylko kolizje
– Usunięto pranie z linek, które wyglądały źle
– Usunięto plik desktop.ini z folderu tekstur
– Usunięto widoczność pola ID 255
– Naprawiono niektóre kolizje
– Naprawiono błędy nazw plików
– Naprawiono jedno pole statyczne, które było zawarte w farmie statycznej
– Naprawiono błąd oświetlenia
– Naprawiono lokalizacje prawie wszystkich identyfikatorów pól
– Zwiększony ruch
– Zmieniono ruch pieszych na ulicy, aby nie blokowali ruchu AI na drodze
– Zmieniono położenie niektórych obiektów
– Zmieniono zasady funkcjonowania obiektów sezonowych w celu zwiększenia efektywności
– Zmieniono domyślną gęstość upraw i trawy, aby poprawić wydajność
– Zmieniono kolor pól w PDA
– Zmieniono typ kolizji niektórych obiektów z dynamicznego na statyczny
– Zmieniono lokalizację początkową
– Ikona mapy i obraz ładowania zostały zmienione
– W niektórych miejscach zmniejszono odległość DecoBush i LOD, aby poprawić wydajność
– Cena za hektar została zmniejszona z 64810 do 60000
Miłej gry!
Autor:CUKS0N