FS22 Korekta owoców v1.0.0.0





FS22 Korekta owoców v1.0.0.0
Regulacja owoców zmienia właściwości wielu owoców. Owoce są ponownie równoważone poprzez korektę zużycia nasion, plonów, ceny i wagi.
Jest to oparte na średnich danych z regionu Niemiec. Więcej na ten temat na Forum Gigantów.
Spożycie nasion owoców opiera się na rzeczywistych wartościach z regionu Niemiec.
Dostosowując plony i ceny sprzedaży, owoce i ich wpływy są ze sobą powiązane. Rzeczywiste plony tych owoców dostosowano do gry i uwzględniono takie czynniki, jak wysiłek wymagany do uprawy i zbioru.
Ponadto np. rodzaje ziarna: pszenica, jęczmień, owies (jeśli dostępne również żyto, orkisz, pszenżyto) uzyskują różne specjalizacje poprzez zmiany plonów i cen sprzedaży, co czyni je atrakcyjnymi do różnych zastosowań.
Do karmienia bardziej nadają się pszenica, owies (i pszenżyto), a do sprzedaży jęczmień (żyto i orkisz).
Ratowanie słomy jest również bardziej dochodowe.
Następujące owoce są już (częściowo) obsługiwane:
– Standardowe owoce (z wyjątkiem bawełny, trzciny cukrowej, topoli, oliwek, winogron i chwastów)
– żyto, orkisz, pszenżyto, koniczyna, lucerna, cebula, marchew, mak
W przypadku FS22 całkowicie przerobiłem mod. Możesz dostosować wartości w FruitsAdjustment.xml i dodać nowe owoce
Autor:RedFoxModding