FS22 John Deere 8R (2009-2011) Seria v1.0.0.1
FS22 John Deere 8R (2009-2011) Seria v1.0.0.1
Jest to model John Deere serii 8R z lat 2009–2011, wersja przeznaczona na Amerykę Północną i Europę.
Dziennik zmian 1.0.0.1:
– Naprawiono problem z kolizją
Rok 2009 — John Deere rozszerza swoją ofertę ciągników o dużej mocy do upraw rzędowych, wprowadzając na rynek ciągniki serii 8R.
W miarę jak producenci obejmują coraz większe areały i rozwijają działalność rolniczą, spędzają coraz więcej czasu w kabinach ciągników, pracując.
Nowe ciągniki serii 8R pomagają operatorom pracować wygodniej i wydajniej. W ofercie znajdują się modele sześciokołowe, które
modele o mocy silnika od 225 do 345 koni mechanicznych oraz trzy modele gąsienicowe o mocy silnika od 225 do 345 koni mechanicznych.
Producent: John Deere
Model: 8R 2010 Uprawa rzędowa
Produkcja: 2009 – 2011
Cena: 177000 $
Wydajność: 225HP – 345HP
Kategoria: Ciągniki wielkoseryjne
Maksymalna prędkość: 50 km/h
Konfiguracje:
– 64 konfiguracje kół: rzędowe, pływające i gąsienicowe,
– Konfiguracje systemu 2 Tracks,
– Wszystkie konfiguracje silników serii 8R (2009-2011),
– 5 konfiguracji Starfire (NIE / Wsparcie / 3000 / 3000 / 6000),
– 7 Konfiguracje przedniego wspornika/obciążników,
– 3 konfiguracje backAttacher,
– 4 konfiguracje trąbek,
– 3 konfiguracje trójkąta bezpieczeństwa i świateł skrajnych,
– 4 konfiguracje błotnika,
– 2 dodatkowe konfiguracje oświetlenia roboczego,
– 4 konfiguracje sygnalizatorów,
– 2 konfiguracje ToolBox,
– 2 konfiguracje HoodLogo,
– 2 konfiguracje świateł przednich,
– 2 konfiguracje przedniej hydrauliki i RockBox,
– 2 konfiguracje luster,
– 2 konfiguracje wydechu,
Dodatki i nowe funkcje:
– Model High-Poly 1:1 z nową maską, silnikiem i ramą,
– Realistyczny model z silnikiem wysokoprężnym PowerTech o pojemności 9,0 l,
– Konfiguracje układu wydechowego mają zmienny skrypt dla różnych dźwięków silnika starej generacji 8R,
– Prosty układ scalony: 33 animacje,
– Otwierana maska, drzwi i okno,
– W pełni realistyczne wyświetlacze ze wszystkimi nowymi animacjami włączania, HUD-ami i liczbami pulpitów nawigacyjnych i animacjami
(Obracający się okrąg włączania, oddzielne światła monitora do obracania i pozycji roboczej – pierwsze tego typu animacje w FS22)
– Nowe felgi (ścieżki i pliki $data)
– Prawdziwy działający ILS (niezależny układ zawieszenia)
– MouseControl dla Main Frame wysoki
– Nowe, lepsze obręcze na ścieżkach $data i plikach gry,
– Włączanie animacji z oddzielnymi realLights i panelami na monitorach
– Realistyczna jazda, skala silnika i hamulce,
– Złącza mocujące do wszystkich zbiorników i sprzętu,
– Światła skrajne działają tylko wtedy, gdy są rozłożone,
– składane światła skrajne,
– Wszystkie właściwe etykiety bezpieczeństwa (naklejki), w tym wewnętrzne,
– Wartości rzeczywiste w xml,
– Prawdziwe dźwięki.
Animacje:
– 33 animacje w skryptach IC (wolant, buddySeat, drzwi, okno, wycieraczka przód/tył, wycieraczka boczna, składanie świateł skrajnych, obrót siedzenia, wyświetlacz główny, wyświetlacz statystyk, maska, światła kabiny.)
– Zawieszenie ILS na sterowniku myszy,
– Prawdziwy działający system ILS,
– W pełni skryptowane wnętrze (monitory, ikony, światła, HUD-y, pulpity nawigacyjne),
– animacje TurnON,
– Wprowadź animacje,
– Realistyczna fizyka,
– Wentylator silnika,
– Dużo ruchomych części z oddzielnymi funkcjami,
– Światła z odbiorem cieni,
– Wszystkie standardowe funkcje.
JHHG Modding