FS22 International Harvester 300 Modpack v1.0.0.0
FS22 International Harvester 300 Modpack v1.0.0.0
Farmall 300 miał duże buty do wypełnienia. International Harvester sprzedał aż 390 000 poprzedników Farmall 300, Farmall H, podczas serii produkcyjnej, która rozpoczęła się w 1939 i zakończyła w 1953 wraz z wprowadzeniem Super H. Chociaż cała litera Farmall – ciągniki serii odniosły sukces, H był naprawdę ciągnikiem odpowiedniej wielkości i tym, który bezpiecznie umieścił Farmall na szczycie stosu. Wszystkie ciągniki Farmall z serii Letter miały piękny, kosmetyczny projekt Raymonda Loewy z opływową maską i zbiornikiem paliwa.
Dodatkowo, wszystkie ciągniki zostały wprowadzone z charakterystycznym logo IH, które zaprojektował Loewy: czerwoną małą literą I pośrodku czarnego H. Kropka nad I miała reprezentować głowę kierowcy spoglądającą na maskę Farmall . Czarne pionowe kolumny litery H przedstawiały opony ciągnika widziane z przodu. Stało się to teraz legendą o traktorach kolekcjonerskich. Więc skąd wzięła się dobrze wytrawna wersja International 300 Utility, taka jak nasz ciągnik fabularny?
Przed powstaniem 300 Utility firma International koncentrowała się na budowaniu ciągników do upraw rzędowych z obecnie słynną konfiguracją trójkołową. Ale ta nowa 300 dała producentowi traktorów wejście na rynek, na którym nie był skoncentrowany, i pozwoliłaby mu konkurować z ciągnikami Forda serii 800 i 900, a także Super 55 Olivera. Wysokość jazdy i 75-calowy rozstaw osi z krótkimi zwisami sprawiły, że jest stabilny i zwrotny, idealny do różnych prac dorywczych, w tym koszenia. Dobrą wiadomością na temat 300 jest to, że jeśli lubisz Farmall H, pokochasz 300. Silnik benzynowy 300 miał tylko 169 cu.in. wersja Super H's 164 cu.in. rzędowy czterocylindrowy.
Z średnicą i skokiem 3,56 x 4,25 cala i stopniem sprężania 6,6:1, wytwarzał około 40 KM na kole pasowym, przy maksymalnej wartości 2000 obr./min.
Silnik zasilany LP miał wyższy stopień sprężania 8,75:1, ale maksymalna prędkość obrotowa spadła do 1750. Modele 300 były dostępne z podnośnikiem Fast Hitch firmy International Harvester, który sprawiał, że wymiana narzędzi była szybsza i łatwiejsza dla operatora. 300 może być również wyposażony w działający WOM i IH's Torque Amplifier – zestaw kół zębatych ze sprzęgłem, które dzieli każdy bieg, pozwalając operatorowi na szybką redukcję biegu, aby szybko zwiększyć obroty lub zapewnić dodatkowe hamowanie silnikiem. opcja 300 miała 10 biegów do przodu i dwa wsteczne; bez niego ciągnik miał pięć biegów do przodu i jeden do tyłu. Tak czy inaczej, maksymalna prędkość 300-tki wynosiła 15,4 mil na godzinę, ale ciągniki T/A mogły jechać na niskim biegu z prędkością 1,6 mil na godzinę, gdy używana była najniższa prędkość. W 1957 r. drobne zmiany kosmetyczne i nowe numery modeli zaktualizowały wypróbowaną i prawdziwą linię International. 300 stał się 350, a silnik wysokoprężny produkowany przez Continental stał się dostępny.
Dziś jest wiele do polubienia o numerowanych ciągnikach International Harvester z lat 50. XX wieku, takich jak International-Harvester 300 z lat 1954-1956. Części i informacje są szeroko dostępne, a wierni Farmall zawsze szybko witają nowego członka. International 300 w reprezentacyjnym stanie, spodziewaj się, że zapłaci w górę od 1500 do 3000 dolarów – chociaż, jak w przypadku prawie każdego kolekcjonerskiego sprzętu rolniczego, wartości tylko rosną.
Autor:PattonM47/KaosKnite/TSL