FS22 Fed Produktions Pack Revamp Erforderlich v2.0
FS22 Fed Produktions Pack Revamp Erforderlich v2.0
Produkcja 2.0
– Nowy rzeźnik produkcyjny z przetwarzaniem wołowiny, wieprzowiny, kurczaka i owiec (wymagany jest mod FS22 TH Animal Production patrz lista modów na federation-letsplay)
– Produkty z rzeźnika to wołowina, wieprzowina, kurczak, jagnięcina, wędliny, produkty uboczne i skóra
– Nowa produkcyjna fabryka tekstylna z produkcją sukna, odzieży, obuwia i bali
– Nowy separator produkcyjny do oddzielania pozostałości fermentacyjnych lub gnojowicy na gnojowicę, nawóz płynny i ścieki
– Naprawiono literówkę w kostce brukowej Red
– Kolizja w celulozowni przesunięta odpowiednio
– Nabiał mieszadła do mleka ponownie obracają się prawidłowo
– Usunięto zbędny spust w elektrowni cieplnej, palety są teraz lepiej akceptowane (dzięki Achimowi)
– Dodano pracę zmianową dla rafinerii, nieznacznie obniżono koszty produkcji
– 3 różne układy BGA do produkcji energii
– Zbiorniki wodne Kalkwerk mają teraz kolizję
– Drwal Booster przez jabłko, mięso, ubrania i buty
– Wzmacniacz warsztatu przez ubrania i buty
– Zainstalowano dym kominowy fabryki pulpy
Lepiej późno niż wcale.
To jest teraz mój pakiet produkcyjny FED.
Pakiet jest podsumowaniem wszystkich stworzonych przeze mnie modów produkcyjnych, które można umieścić.
Pakiet Fed Mods składa się obecnie z
Produkcja nawozów (obornik i gnojowica stają się nawozem)
Produkcja nasion (z ziarna np. pszenica + nawóz, który wysiewamy)
Fermentator (trawa i/lub plewy stają się kiszonką)
Fabryka pasz (mieszanka paszowa dla krów i produkcja pasz na paszę dla świń)
Rafineria (rzepak lub słonecznik staje się olejem napędowym i paszą dla świń)
Więcej modów pojawi się w ciągu najbliższych tygodni/miesięcy.
Idee / Konzept: FedAction