FS22 Fed Productions Pack v1.2.3.0
FS22 Fed Productions Pack v1.2.3.0
Pakiet produkcyjny 1.2.3
– Nowy warsztat produkcyjny z produkcją utrzymania ruchu
– Usunięto zalecenie modu Kup wejście produkcyjne (z powodu błędu serwera Dedi w modzie)
– Drwal mniejsza pojemność na pustą paletę
– Tartak większa pojemność na energię elektryczną
– Usunięto błąd związany z kolizją w tartaku
– Naprawiono literówkę
Pakiet produkcyjny 1.2.2
– Naprawiono błędy dziennika wiatraków do produkcji energii elektrycznej
Pakiet produkcyjny 1.2.1
– Naprawiono teksturę palet tartacznych i drwali
Pakiet produkcyjny 1.2
– Naprawiono pływającą lampę tartaczną z boku
– Zwiększono koszty stałe i bieżące koszty produkcji tartaku
– Tartak potrzebuje teraz energii elektrycznej jako dodatkowego zasobu
– Zwiększono podstawowe koszty chaty drwala, dodano konserwację jako dodatkowy zasób, zwiększono paliwo spustowe, prędkość produkcji zmniejszono o połowę
– Zwiększono podstawowe koszty fabryki nawozów, wzrosła cena zakupu, dodano energię elektryczną jako dodatkowy surowiec, zrewidowano tempo produkcji i zapotrzebowanie na surowce, dodano wyzwalacz informacji
– Zwiększono wyzwalacz kuli fermentacyjnej, wymagany jest teraz środek do zakiszania (najlepiej kupić w produkcji), zwiększone koszty stałe, poprawiony opis, lucerna jako dodatkowa gałąź produkcji
– Fabryka pasz, dodano światło, wzrosła cena, energia elektryczna jako kolejny surowiec, wzrosły koszty stałe, wzrosły koszty eksploatacji, pasza dla świń nieco mniejsza wydajność, dodano InfoTrigger, bez rozszerzenia
– Produkcja nasion Zwiększona energia elektryczna jako dodatkowy surowiec, koszty stałe i koszty eksploatacji, dodatkowy wyzwalacz informacji
– Rafineria, energia elektryczna jako kolejny surowiec, wzrosły koszty stałe, wzrosły koszty eksploatacji, dodano kolizje do budynków, dodano wyzwalacz informacji
– 5 różnych hal do produkcji energii elektrycznej
– 2 pola fotowoltaiczne do produkcji energii elektrycznej
– 2 turbiny wiatrowe do produkcji energii elektrycznej
– Elektrociepłownia ze słomą lub zrębkami, możliwość produkcji energii elektrycznej
Lepiej późno niż wcale.
To jest teraz mój pakiet produkcyjny FED.
Pakiet jest podsumowaniem wszystkich stworzonych przeze mnie modów produkcyjnych, które można umieścić.
Pakiet Fed Mods składa się obecnie z
Produkcja nawozów (obornik i gnojowica stają się nawozem)
Produkcja nasion (z ziarna np. pszenica + nawóz, który wysiewamy)
Fermenter (trawa i/lub plewy stają się kiszonką)
Fabryka pasz (mieszanka paszowa dla krów i produkcja pasz na paszę dla świń)
Rafineria (rzepak lub słonecznik staje się olejem napędowym i paszą dla świń)
Więcej modów pojawi się w ciągu najbliższych tygodni/miesięcy.
Idee / Konzept: FedAction