FS22 Fastrac 8330 v1.0.0.0
FS22 Fastrac 8330 v1.0.0.0
Baw się z małym
15 lat temu Tronxyyy był pasjonatem traktorów i wiedział, że może zrobić więcej, aby uczynić je jeszcze potężniejszymi. Założył więc własny warsztat tuningu ciągników o nazwie AgriPerformance.
Na początku trudno było zdobyć klientów, ponieważ wiele osób było sceptycznie nastawionych do pomysłu tuningu swoich traktorów. Ale John wytrwał i włożył całą swoją wiedzę i doświadczenie w warsztat.
Z biegiem czasu firma AgriPerformance stała się znana ze swojej wyjątkowej wydajności i zadowolenia klientów. Coraz więcej rolników i gospodarstw zwróciło się do AgriPerformance, aby ulepszyć swoje ciągniki i zwiększyć wydajność na polu.
Tronxyyy i jego kierowca testowy Trorsten73 ciężko pracowali, aby doskonalić swoje umiejętności i być na bieżąco z najnowszą technologią. Zainwestowali w nowoczesny sprzęt i szkolenia, aby każdy ciągnik opuszczający fabrykę był w idealnym stanie.
Dziś AgriPerformance to jedna z najbardziej znanych firm w branży. Otrzymał wiele nagród za swoją pracę i zadowolenie klientów oraz zbudował bazę lojalnych klientów, którzy wciąż do niego wracają.
Tronxyyy jest dumny z tego, co osiągnął i wdzięczny za wsparcie swoich klientów i pracowników. AgriPerformance jest teraz synonimem jakości i wydajności w branży tuningu ciągników.
JCB Fastrac 8330 firmy AgriPerformance
Co zostało zmienione
Zamontowano nowy silnik V8
Pojemność skokowa 11 419 l przy 2800 obr./min
Przeprowadzono również dodatkową optymalizację pola rdzenia
Stare dane dotyczące wydajności 348PS. I 1140 Nm.
Nowe dane dotyczące wydajności Maks. 611 KM i 1733 Nm
Wzmocniony wał kardana, aby poradzić sobie ze zwiększoną mocą
Wzmocnione podwozie, aby wytrzymać ogromne dodatkowe obciążenie
Całkowicie nowe, wzmocnione podwozie z nowym numerem ramy (osadzonym w odpowiednim miejscu)
Zainstalowano ulepszony układ hamulcowy
Wzmocniona tylna oś (większy wał)
Tutaj też ma swój ciężar
11,09 t wzrosła do prawie 19,08 t. Wynika to z ogromnego wzmocnienia (obowiązkowego dla zapewnienia pożądanej przyczepności)
Zainstalowano nowy przedni i tylny WOM, 1000 obr./min, miękki rozruch
Ze względu na zmienione osie zmieniły się również warianty opon
Ulepszony układ wydechowy
fanfara
Specjalne podziękowania należą się Thorsten73 za jego niestrudzone wysiłki jako testera i doradcy.
Tronxyyy