FS22 EnhancedAnimalSystem v1.1.0.0

FS22 Inne

FS22 EnhancedAnimalSystem v1.1.0.0


Ten skrypt dostosowuje cztery punkty:
1. zwierzęta nie otrzymują już tylko jednego zwierzęcia jako potomstwa, ale specjalnie wiele dla odpowiednich gatunków zwierząt (z rozproszeniem).
2. stajnie mogą być przepełnione przez potomstwo, ale ma to wpływ na zdrowie zwierząt. Alternatywnie zwierzęta, które nie mieszczą się już w oborze, można sprzedać bezpośrednio. Można to ustawić w menu zwierząt.
3. zbyt stare zwierzęta umierają losowo
4. zwierzęta z 0% zdrowia mogą umrzeć

Bardziej szczegółowe wyjaśnienie:

Do 1.)
Domyślnie następujące wartości są ustawione dla elementów potomnych.

Krowy:
0 zwierząt -> prawdopodobieństwo z 1%
1 zwierzę -> prawdopodobieństwo z 98
2 zwierzęta -> prawdopodobieństwo z 1%

Wieprzowy:
8 zwierząt -> prawdopodobieństwo z 20%
9 zwierząt -> prawdopodobieństwo z 20%
10 zwierząt -> prawdopodobieństwo z 20%
11 zwierząt -> prawdopodobieństwo z 20%
12 zwierząt -> prawdopodobieństwo z 20%

Owce:
0 zwierząt -> prawdopodobieństwo z 1%
1 zwierzę -> prawdopodobieństwo z 59
2 zwierzęta -> prawdopodobieństwo z 30%
3 zwierzęta -> prawdopodobieństwo z 10%

Konie:
0 zwierząt -> prawdopodobieństwo z 1%
1 zwierzę -> prawdopodobieństwo z 98%
2 zwierzęta -> prawdopodobieństwo z 1%

Kurczaki:
9 zwierząt -> prawdopodobieństwo z 20%
10 zwierząt -> prawdopodobieństwo z 20%
11 zwierząt -> prawdopodobieństwo z 20%
12 zwierząt -> prawdopodobieństwo z 20%
13 zwierząt -> prawdopodobieństwo z 20%

Do 2.)
Istnieją dwa tryby, które można ustawić w stabilnym menu.

Tryb 1.)
Jeśli stajnia jest pełna i rodzą się nowe zwierzęta, są one sprzedawane bezpośrednio. Tutaj przyjmuje się normalną cenę zwierzęcia z gry/mapy pomniejszoną o 25% kosztów transportu. Należy zauważyć, że kurczaki są warte 0 €, jeśli dopiero co się urodziły.

Tryb 2.)
Pozwól na przeludnienie w klatce. Jest to domyślnie możliwe do 100%. Oznacza to, że w klatce ze 100 miejscami może przebywać 200 zwierząt. Ale jest to możliwe tylko przez narodziny, a nie przez kupowanie nowych zwierząt! Tryb ten ma na celu fakt, że można rozprowadzać nowe zwierzęta, a następnie nawet w innych stajniach. Jeśli stajnia jest przepełniona, ma to wpływ na zdrowie zwierząt. Tutaj maksymalna wartość zdrowotna zwierząt jest ustawiona bezpośrednio na maksymalnie 90% i spada w zależności od przeludnienia co godzinę. Jest to od 0 do 5%. Oznacza to, że jeśli występuje minimalne przeludnienie, tylko zdrowie ulega stagnacji. W najgorszym przypadku spada o 5% na godzinę.

Do 3.)
Stare zwierzęta umierają z prawdopodobieństwem 5%. Oblicza się to raz w miesiącu, kiedy zwierzę osiąga maksymalny wiek. Wartości domyślne są ustawione w następujący sposób.

Krowy 300 miesięcy lub 25 lat
Świnie 180 miesięcy lub 15 lat
Owce 144 miesiące lub 12 lat
Konie 360 miesięcy lub 30 lat
Kurczaki 180 miesięcy lub 15 lat

Do 4.)
Zwierzęta z 0% zdrowia mogą umrzeć, jeśli to ustawienie jest włączone w menu.

Dziennik zmian 1.1.0.0:
1.) Nowa funkcja (punkt 4.), dzięki której zwierzęta mogą umrzeć przy 0% zdrowia.
2.) Naprawa błędu: Jeśli nie wprowadzono wartości przeludnienia w hodowli, wystąpiły błędy podczas zapisywania.
3.) Poprawka błędu: Obecny stan przepełnienia powinien być teraz synchronizowany również w trybie dla wielu graczy.

Autor:
Chissel





Do czego służą te FS25 Mod | FS22 Mod:

Wszystkie mody FS25 / mody FS22 są darmowymi plikami gry i działają jako dodatki do gry Farming Simulator 25 / Farming Simulator 22. Chętnie dzielimy się z wami najnowszymi i przetestowanymi modami do Farming Simulator 25 / Farming Simulator 22 każdego dnia. Jeśli spodobał Ci się ten mod, prosimy o komentarz poniżej.



Best FS22 Inne mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!