FS22 Dzierżawa na własność v1.0.1.0






FS22 Dzierżawa na własność v1.0.1.0
Ogólnie rzecz biorąc, dzierżawa na własność odnosi się do metod, za pomocą których umowa najmu przewiduje najemcy ostateczny zakup nieruchomości.
Lista zmian:
1.0.1.0 Dodano tłumaczenia
Jedną z powszechnych strategii leasingu na własność jest uwzględnienie opcji zakupu rezerwy w leasingu.
Klauzula ta stanowi, że najemca może nabywać wynajmowany lokal przez określony czas i na warunkach określonych w umowie najmu.
Mod ten umożliwia zakup sprzętu w leasingu po cenie pomniejszonej o dotychczas opłacone raty leasingowe. Stawki najmu i opłaty pozostają takie, jak określono w grze podstawowej.
Obniżenie opłaty za zakup jest ograniczone do 20 godzin pracy i 3 lat okresu leasingu. Wszystkie raty płacone ponad te limity nie zmniejszają ceny sprzętu – obowiązują standardowe warunki leasingu gry podstawowej.
Wartość rezydualna pojazdu poleasingowego wynosi 22% ceny początkowej. Ma to na celu zapobieganie ujemnym opłatom za zakup pojazdu – zakup przeterminowanego leasingu może nie zasilić konta najemcy.
Przykład 1:
Osiągnięto docelową wartość rezydualną (w pełni wykorzystany zarówno okres leasingu, jak i czas eksploatacji)
Koszt sprzętu wyniósł 100 000, a właściciel zdecydował się na jego zakup po 3 latach. Całkowita liczba godzin pracy wynosi 20.
Początkowa opłata podstawowa (2%) = 2 000
Raty miesięczne płacone (1% x 36) = 36 000
Godziny pracy płatne (2,1% x 20) = 42 000
Umowa leasingu jest w pełni wykorzystana (wszystkie 36 miesięcy)
Koszt zakupu = 22000
Całkowity koszt = 102000 (102% ceny sklepowej)
Przykład 2:
Nie osiągnięto limitu godzin pracy ani okresu dzierżawy
Koszt sprzętu 100 000 zł, zakup nastąpił po 2 latach. Całkowita liczba godzin pracy wynosi 10.
Początkowa opłata podstawowa (2%) = 2 000
Miesięczne raty płacone (1% x 24) = 24 000
Płatne godziny pracy (2,1% x 10) = 21 000
Umowa leasingu jest wykorzystywana w 2/3 = 666 do zwrotu
Koszt zakupu = 54 334
Razem = 101 334 (101,33% ceny sklepowej)
Przykład 3:
Przekroczono okres najmu, przekroczono limit godzin pracy
Koszt wyposażenia wyniósł 100 000 zakupionych po 4 latach. Całkowita liczba godzin pracy wynosi 30.
Początkowa opłata podstawowa (2%) = 2 000
Miesięczne raty płacone (1% x 48) = 48 000
Godziny pracy płatne (2,1 x 30) = 63 000
Umowa leasingu jest w pełni wykorzystana (36+ miesięcy)
Koszt zakupu = 22 000 (wartość rezydualna)
Suma = 135 000 (135% ceny sklepowej)
Zwróć uwagę, że całkowity koszt wynajmu w grze wynosi 113 000, co stanowi 113% początkowej ceny w sklepie. Bez moda pieniądze przepadają – gracz może albo nadal uiszczać opłaty zwiększające całkowity koszt, albo zwrócić pojazd bez jakichkolwiek podstaw.
Przykład 4:
Zakup zaraz po leasingu
Koszt sprzętu wyniósł 200 000 zakupu po 0 miesiącach. Całkowita liczba godzin pracy wynosi 0.
Początkowa opłata podstawowa (2%) = 4 000
Miesięczne raty płacone (1% x 1) = 2 000
Płatne godziny pracy (2,1 x 1) = 4 200
Umowa najmu w ogóle niewykorzystana (4 000 do zwrotu)
Koszt zakupu = 189800
Suma = 200 000 (100% ceny sklepowej)
Mod nie wchodzi w interakcje z zapisanymi plikami gry. Nie jest wymagany nowy zapis stanu gry, a wyłączenie moda nie powoduje przerwania zapisu.
Autor:Bodzio528