FS22 Departament Haut Beyleron 4x mapa v0.2
FS22 Departament Haut Beyleron 4x mapa v0.2
Dodatkowa barierka w magazynie paszy zapobiegająca przepychaniu się nad nią piłek (dostępna od wersji 0.2.0.0)
Przesunięty spawner do palet w Schafstall Nord (dostępny od 0.2.0.0)
Zbiorniki na wodę przeniesione na północne pastwisko dla krów (dostępne od wersji 0.2.0.0)
Naprawiono wyzwalacz podczas produkcji zacięcia (dostępny od wersji 0.2.0.0)
Gładkie podłoże w Kuhweide Nord (dostępne od wersji 0.2.0.0)
Garaż przeniesiony na północne pastwisko dla krów (dostępne od wersji 0.2.0.0, tylko dla nowych zapisów gry)
Dodano więcej pustych palet do produkcji (dostępne od wersji 0.2.0.0)
Oczyszczanie Div (dostępne od wersji 0.2.0.0)
Zmieniono zużycie niektórych produkcji (dostępne od wersji 0.2.0.0)
Dodano tłumaczenie FR (dostępne od 0.2.0.0)
Konieczne zmiany w placeables.xml: nie
Konieczna zamiana terenu.heightmap.png: tak
Usuń plik splitShapes.gmss niezbędny: nie (Uwaga, drzewa zostaną zresetowane)
Usuń 3 niezbędne pliki pamięci podręcznej: zalecane
Co będzie w następnych aktualizacjach:
Konwersja pozostałych produkcji na zużycie pustych palet
Dodawanie kolejnych produktów w produkcji żywności
Równoważenie popytu i konsumpcji w produkcjach
Więcej szczegółów
Oświetlenie i dekoracja na produkcjach
Różne i rozwiązywanie problemów
W przypadku aktualizacji z wersji 0.1.6.9 beta do wersji 0.2.0.0 jest to dostosowanie pliku placeables.xml
opcjonalnie (tylko jeśli chcesz przenieść garaż, informacje na Discordzie, jak to zrobić).
W ten sposób aktualizujesz z 0.1.6.9 do 0.2.0.0
Wyjdź z gry i zrób kopię zapasową aktualnego stanu gry
Wymień teren.heightmap.png w swoim zapisie gry na dostarczony plik (podłoże jest dostosowane)
Usuwa 3 pliki pamięci podręcznej (OPCJONALNIE! Tekstury podłoża są przerysowywane w ten sposób)
Satartet grę i użyj narzędzia do kształtowania krajobrazu, aby usunąć trawę na pastwisku owiec północnych na przesuniętym spawneru palet
baw się dobrze
Podoba Ci się oryginalny Haut Beyleron, ale jest dla Ciebie za mały, to departament (hrabstwo) Haut Beyleron może być właśnie dla Ciebie. Świetne do gry wieloosobowej.
Z działem (dzielnicą) Haut Beyleron otrzymujesz 4-kierunkową mapę, która ma swoje początki w Haut Beyleron, więc nie jest to tylko konwersja mapy, ale rozszerzenie oryginalnej mapy Giants FR.
Mapa została rozszerzona w stylu oryginalnej mapy i teraz oferuje po prostu więcej obszarów pod uprawę itp., aby uczynić ją bardziej interesującą dla gry wieloosobowej. Moja rekomendacja jest zatem jasna, mapa jest mniej stworzona dla pojedynczych graczy bez CP i AD, ale raczej dla wielu graczy lub pojedynczych graczy, którzy dobrze się bawią grając z CP i AD.
Mapa ma teraz 99 pól (największe ma 50 ha), główny dziedziniec Lohner i 4 standardowe dziedzińce w rogach, a także 4 BGA. Na mapie zainstalowane są również produkcje, które są z jednej strony większe wizualnie, ale też mają więcej pasków (i kosztu). Dla tych, którzy lubią hodować bydło, jest duże pastwisko dla krów i owiec. Pola w lewym górnym rogu przeznaczone są na winogrona, a w prawym na oliwki (ale nie muszą). Ponieważ karta jest wciąż w fazie beta, ja wyraźnie zalecam, aby nie budować na niej niczego dalej, ponieważ produkcje są wciąż dodawane, a istniejące produkty są rozbudowywane. Zainstalowałem 4x fermentor/suszarkę do trawy w sklepie z narzędziami, więc 4 różnych graczy lub farmy mogą je tutaj kupować i używać. W produkcjach nie można sprzedawać żadnych produktów, są do tego odpowiednie wyzwalacze, z których większość została już wizualnie zidentyfikowana. Nie powinno też być zamówień, w których towar musi być wwożony do produkcji.
Na głównym dziedzińcu znajduje się magazyn słomy i paszy, który naturalnie przyjmuje bele, ale trzeba je ułożyć na taśmociągu (nie dziw się, tak musi być). Ponieważ na mapie jest wystarczająco dużo do zrobienia, nie ma wielu owoców. Jeśli chcesz więcej owoców, musisz je samodzielnie zainstalować. Ale także tutaj wskazówka, rób to tylko wtedy, gdy finał się skończy!
W tym miejscu należy powiedzieć, że wciąż brakuje wielu drobiazgów, takich jak dekoracje, delineatory i oświetlenie w produkcjach i na nich. Tak więc będą co najmniej cotygodniowe aktualizacje aż do finału. Jeśli w zapisie gry trzeba coś zmienić, są oczywiście instrukcje, jak to zrobić.
Kolejna mała uwaga, jeśli chcesz robić drewno, powinieneś mieć mod MoreTree, ponieważ limit drzew na mapie został osiągnięty i nie możesz sadzić drzew bez moda.
Kursy autodrive można znaleźć tutaj
http://modsfile.com/udbvanrll1qw/AutoDrive_config.zip.html
Oczywiście testowaliśmy mapę, ale z pewnością mogą się tu i tam wkradać błędy.
Mam nadzieję, że dobrze się bawisz, jeśli nie chcesz, nie ładuj, a jeśli znajdziesz błędy, zgłoś i nie narzekaj!
GulliDeckel