FS22 Departament Haut Beyleron 4x mapa v0.1.6.4Beta
FS22 Departament Haut Beyleron 4x mapa v0.1.6.4Beta
Podoba Ci się oryginalny Haut Beyleron, ale jest dla Ciebie za mały, to departament (hrabstwo) Haut Beyleron może być właśnie dla Ciebie. Świetne do gry wieloosobowej.
Z działem (dzielnicą) Haut Beyleron otrzymujesz 4-kierunkową mapę, która ma swoje początki w Haut Beyleron, więc nie jest to tylko konwersja mapy, ale rozszerzenie oryginalnej mapy Giants FR.
Mapa została rozszerzona w stylu oryginalnej mapy i teraz oferuje po prostu więcej obszarów pod uprawę itp., aby uczynić ją bardziej interesującą dla gry wieloosobowej. Więc moja rekomendacja jest jasna, mapa jest mniej stworzona dla pojedynczych graczy bez CP i AD.
Mapa ma teraz 99 pól (największe ma 50 ha), główny dziedziniec Lohner i 4 standardowe dziedzińce w rogach, a także 4 BGA. Na mapie zainstalowane są również produkcje, które są z jednej strony większe wizualnie, ale też mają więcej pasków (i kosztu). Dla tych, którzy lubią hodować bydło, jest duże pastwisko dla krów i owiec. Pola w lewym górnym rogu przeznaczone są na winogrona, a w prawym na oliwki (ale nie muszą). Ponieważ karta jest nadal w fazie beta, ja wyraźnie zalecam, aby nie budować na niej niczego dalej, ponieważ produkcje są wciąż dodawane, a istniejące produkty są rozbudowywane. Zainstalowałem 4x fermentor/suszarkę do trawy w sklepie z narzędziami, więc 4 różnych graczy lub farmy mogą je tutaj kupować i używać. W produkcjach nie można sprzedawać żadnych produktów, są do tego odpowiednie wyzwalacze, z których większość została już wizualnie zidentyfikowana. Nie powinno też być zamówień, w których towar musi być wwożony do produkcji.
Na głównym dziedzińcu znajduje się magazyn słomy i paszy, który naturalnie przyjmuje bele, ale trzeba je ułożyć na taśmociągu (nie dziw się, tak musi być). Ponieważ na mapie jest wystarczająco dużo do zrobienia, nie ma wielu owoców. Jeśli chcesz więcej owoców, musisz je samodzielnie zainstalować. Ale także tutaj wskazówka, rób to tylko wtedy, gdy finał się skończy!
W tym miejscu należy powiedzieć, że wciąż brakuje wielu drobiazgów, takich jak dekoracje, delineatory i oświetlenie w produkcjach i na nich. Tak więc będą co najmniej cotygodniowe aktualizacje aż do finału. Jeśli trzeba coś zmienić w zapisie gry, oczywiście są na to instrukcje.
Kursy Autodrive są ukończone w 95% i zostaną wysłane później, więc nie martw się. Myślę, że teraz na WE nadal będzie. Oczywiście przetestowaliśmy mapę, ale z pewnością mogą się tu i tam wkradać błędy.
Mam nadzieję, że dobrze się bawisz, jeśli nie chcesz, nie ładuj, a jeśli znajdziesz błędy, zgłoś i nie narzekaj!
Autor:GulliDeckel