FS22 Animowany obiekt mapy z AutoTrigger v1.0.5.0
FS22 Animowany obiekt mapy z AutoTrigger v1.0.5.0
Ten skrypt umożliwia wykorzystanie animowanych obiektów na mapach, w tym opcję automatycznych wyzwalaczy
Wersja 1.0.5
Dostosowano automatyczny wyzwalacz dla kombinacji pojazdów, tak aby wyzwalanie rozpoczynało się od pierwszego urządzenia i kończyło się na ostatnim urządzeniu. Wcześniej było to zawsze inicjowane przy pierwszym urządzeniu.
Chcesz wstawić animowane obiekty do swojej mapy lub przenieść swoją mapę do LS22 bez przekształcania wszystkich animowanych obiektów w obiekty do umieszczania?
Oto rozwiązanie. Po prostu zintegruj skrypt z mapą i przekonwertuj wartość „AnimatedMapObject.onCreate” na „modOnCreate.AnimatedMapObject” w atrybutach użytkownika animowanych obiektów.
Pozostałe ustawienia są kompatybilne z LS19, więc nie trzeba dokonywać żadnych zmian w "animatedObjects.xml".
Dodatkową funkcją jest możliwość automatycznego wyzwalania animowanego obiektu podczas wchodzenia i wychodzenia. Wszystko, co musisz zrobić, to utworzyć atrybut o nazwie „autoTrigger” na obiekcie.
Schluppe