FS22 Animowany obiekt mapy z AutoTrigger v1.0.2


FS22 Animowany obiekt mapy z AutoTrigger v1.0.2
Ten skrypt umożliwia wykorzystanie animowanych obiektów na mapach, w tym opcję automatycznych wyzwalaczy
Chcesz wstawić animowane obiekty do swojej mapy lub przenieść swoją mapę do LS22 bez przekształcania wszystkich animowanych obiektów w obiekty do umieszczania?
Oto rozwiązanie. Po prostu zintegruj skrypt z mapą i przekonwertuj wartość „AnimatedMapObject.onCreate” na „modOnCreate.AnimatedMapObject” w atrybutach użytkownika animowanych obiektów.
Pozostałe ustawienia są kompatybilne z LS19, więc nie trzeba dokonywać żadnych zmian w "animatedObjects.xml".
Dodatkową funkcją jest możliwość automatycznego wyzwalania animowanego obiektu podczas wchodzenia i wychodzenia. Wystarczy utworzyć na obiekcie atrybut o nazwie „autoTrigger”.
Opis wszystkich atrybutów jest dostępny w nagłówku pliku LUA.
Autor:Schluppe