EasyAutoLoad v1.1.3 FS19
EasyAutoLoad v1.1.3 FS19
EasyAutoLoad jest teraz samodzielnym "globalnym" modem – nie ma potrzeby dołączania skryptu do modyfikacji przyczepy / ciężarówki,
Wersja 0.1.1.3
Nieznaczna poprawka, aby uwzględnić błąd, gdy automatyczne ładowanie jest aktywne i jedzie pojazd, który ma maskę kolizji z ustawionym bitem 24 – dzięki goelmc2 za wskazanie tego!
Nieznaczna poprawka do sprawdzania widoczności znaczników podczas ładowania gry – specyfikacja -> własny – Nadzór, dzięki Vylayanowi za zwrócenie na to uwagi!
Nieznaczna poprawka błędu napotkanego po stronie serwera (dla wielu graczy) w zdarzeniu widoczności znacznika – niezwiązany z poprzednim problemem „sprawdzania”
Nieznaczna zmiana w updateTable (), pętla „for” zamiast pętli „while”
Tłumaczenie na język rosyjski dostarczone przez Karl911 – dziękujemy!
ten mod musi być po prostu włączony, aby naczepa / ciężarówka działała.
Zezwolenie nie jest potrzebne do tworzenia przyczep / ciężarówek z automatycznym ładowaniem, użytkownicy końcowi tych modów muszą po prostu mieć EasyAutoLoad
w ich katalogu modów i włączone na początku gry, aby naczepa / ciężarówka działała.
Osoby, które chcą stworzyć sprzęt do automatycznego ładowania za pomocą tego moda, mogą spojrzeć na zwiastun "LizardAutoloader" znajdujący się na tej stronie jako przykład / szablon dla ich własnych modów.
Prawidłowe typy plików XML pojazdu to „autoloadTrailer” dla przyczepy lub „autoloadTruck” dla ciężarówki.
Oba typy obejmują specjalizację TensionBelts i mają odpowiednio „baseAttachable” i „baseDrivable” jako „nadrzędne” kategorie typów pojazdów
*** Istniejące mody używające skryptu easyAutoLoad będą musiały zostać zaktualizowane w celu usunięcia skryptu i inputBindings.
Nie ma potrzeby edytowania pliku .i3d moda, EasyAutoLoad nadal szuka tych samych informacji, co wcześniej.
Mody wymagające tego pliku:
Lizard Autoload 1.0.0
Uploaded by alfalfa6945