Cozad 110t v1.0 FS19
Cozad 110t v1.0 FS19
Ta przyczepa może ciągnąć do 110 ton amerykańskich (220000 funtów, kg)
Użyteczna długość podestu to 28 ', ale można ją przedłużyć do dodatkowych 28'. Waży 114,100 funtów (kg)
Funkcje:
Jeep:
Niezależny dobór kolorów dla ramy wewnętrznej i zewnętrznej
Konfigurowalna pozycja punktu mocowania mostu.
Wszystkie węże modelowane za pomocą węży dynamicznych lub modelu 3D
Mostek przedni:
Niezależny wybór kolorów dla ramy wewnętrznej i zewnętrznej
Grupa kół sterowanych ręcznie (uważana za drugą grupę)
Automatyczne wycentrowanie po naciśnięciu klawisza / przycisku składania
Wszystkie węże modelowane za pomocą węży dynamicznych lub modelu 3D
Przednia gęsia szyja:
Niezależny wybór kolorów dla ramy wewnętrznej i zewnętrznej
Wieża hydrauliczna przesuwana prawą osią myszy w górę / w dół
Konfigurowalne reflektory (skierowane do przodu, do tyłu lub oba)
Wszystkie węże modelowane za pomocą węży dynamicznych lub modelu 3D
Główny zwiastun:
Niezależny wybór kolorów dla ramy wewnętrznej i zewnętrznej
Wieża hydrauliczna przesuwana w górę / w dół prawym przyciskiem myszy
Konfigurowalne reflektory (skierowane do przodu, do tyłu lub oba)
Automatyczne grupy osi skrętnych 3 i 5
Ręczne kierowanie grupami osi 3 i 5
Automatyczne wycentrowanie kierownicy za pomocą klawisza / przycisku składania
Wszystkie węże modelowane za pomocą węży dynamicznych lub modelu 3D
Konfigurowalne rozszerzenia pokładu (7 stóp, 14 stóp, 21 stóp i 28 stóp)
Konfigurowalne podpory dla wszystkich długości pokładów
Tryb transportu (działa najlepiej z przedłużeniami pokładu):
1. zdjąć gęsią szyję z głównej przyczepy
2. Wjedź jeepem i mostem na główną przyczepę
3. Odłącz od Jeepa
4. Podejdź do głównej platformy sterowniczej naczep i wejdź do naczepy
5. Użyć środkowego przycisku myszy (AXIS_FRONTLOADER_TOOL5), aby obrócić sworzeń królewski pod przód pokładu i zmniejszyć kolizję, co pozwoli na podłączenie ciężarówki pod spodem.
6. Podłączyć główną przyczepę do ciężarówki
7. podnieść kolizję
Wykonuj kroki w tył, aby przygotować przyczepę do załadunku.
Jeremy Brown and Jordy Johnson