AutoDrive v1.1.1.2 FS19
AutoDrive v1.1.1.2 FS19
NAPRAWIONY:
w SP nie można było przydzielić miejsc parkingowych
odnajdywanie ścieżek nie powinno już tworzyć ścieżek o kącie powyżej 90°
po rozładunku i zamknięciu naczepy kierowcy powinni natychmiast rozpocząć jazdę ponownie
AD rejestrował błędy podczas uruchamiania, gdy nie było dostępnych bezpłatnych pomocników (pomocnik zostanie teraz utworzony)
kamera zsunęła się w ziemię w widoku wnętrza podczas jazdy np. przez korytarz
szczypie:
osoba rozładowująca jest wywoływana z przypisanego pojazdu żniwnego szybciej
wyładowywacz na polu powinien teraz szybciej znaleźć drogę do pojazdu żniwnego
wyładowacz może wykonywać ciaśniejsze zakręty na polu
odciążacz utrzymuje przyczepę prosto podczas cofania (obrotnice są zablokowane, bez zmian w przypadku korzystania z wielu przyczep)
wyładunek może skręcić bezpośrednio do przodu podczas manewrów skrętu pojazdu żniwnego zamiast cofać się jako pierwszy i czekać na obrót pojazdu żniwnego (ustawienie specyficzne dla pojazdu)
jeśli pojazd jest już w punkcie docelowym (odległość <= 8m), po włączeniu nie będzie ponownie szukał trasy, unikając niepotrzebnego okrążenia
zachowanie hamowania regulowane w różnych punktach, aby uniknąć migotania świateł hamowania
Reaktywowano algorytm odnajdywania drogi, dzięki czemu teraz również niebieskie kursy nie powinny już stanowić problemu
zderzenie czołowe nie jest już na 2m, ale ponownie bezpośrednio przed obecnym pojazdem
różne ulepszenia wydajności, np. w obliczaniu trasy
Pojazd można wysłać do zatankowania za pomocą dowolnie definiowanego klucza (pojazd zatrzymuje się w miejscu docelowym)
jeśli LShift jest wciśnięty podczas przesuwania punktu, pozostaje on na swojej pierwotnej wysokości i nie może zagłębić się w ziemię
pojazdy powinny teraz ruszać w odpowiednim kierunku, jeśli zostały uruchomione na niebieskiej linii i mogą dotrzeć do celu w obu kierunkach
NOWOŚĆ: Dodano funkcję „Porada dnia”
Mają one zawierać przydatne wskazówki i informować o aktualizacjach.
Można je wywołać za pomocą dowolnie przypisywanej kombinacji klawiszy.
NOWOŚĆ: Prosty tryb rozładowania BGA ponownie włączony
Tryb rozładunku można załadować do przyczepy lub wyzwalacza BGA (przełączanie odbywa się za pomocą przycisku).
Nie korzysta z planowania ścieżki i działa tylko z wolną linią prostą do miejsca docelowego.
NOWOŚĆ: linie rozgałęzień (pomarańczowe i brązowe zamiast zielonego i niebieskiego)
Trasy drugorzędne są unikane, jeśli odległość w stosunku do normalnej drogi nie jest 20-krotnie dłuższa.
Nie da się ich uniknąć, jeśli nie ma innej drogi do celu.
UWAGA: Konfiguracje zawierające rozgałęzienia nie są kompatybilne ze starszymi wersjami AD!
Również edytora zewnętrznego nie można używać, dopóki nie zostanie zaktualizowany.
UWAGA:
Aby uniknąć problemów i ujednolicić klawisze zmieniliśmy niektóre czynności, w szczególności. dla tras wstecznych.
Kliknij przycisk nagrywania:
LPM = w jedną stronę (do przodu = zielony, do tyłu = jasnoniebieski)
PPM = w obu kierunkach (niebieski)
LShift + LMB = linia pojedyncza (pomarańczowa)
LShift + PPM = w obu kierunkach trasa wtórna (brązowa)
Punkt trasy do punktu trasy:
LPM = A>B = w jedną stronę (zielony)
LPM = B>A = w obu kierunkach (niebieski)
LShift + LPM = A>B = jednokierunkowy odgałęzienie (pomarańczowy)
LShift + LPM = B>A = w obu kierunkach (brązowy)
RShift + LPM = A>B = trasa wstecz (jasnoniebieski)
Opis:
LPM = lewy przycisk myszy
PPM = prawy przycisk myszy
LShift = lewy klawisz Shift
RShift = prawy klawisz Shift
Balu