Aktualizacja produkcyjna FS22 v1.4.3.0
Aktualizacja produkcyjna FS22 v1.4.3.0
Scenariusz modernizacji produkcji
Wersja 1.4.3.0
Naprawiono błąd w wersji gry 1.13.1.0
Revamp przerabia wewnętrzny system produkcyjny, rozbudowuje go i dodaje różne funkcje. Sam Revamp jest podstawowym modem skryptowym, ale także samodzielnie rozszerza produkcje o dodatkowe funkcje zwiększające komfort.
Wybór funkcji:
Automatycznie dostępne dla wszystkich produkcji:
Automatyczne łamanie wierszy w wyświetlaniu przepisu na stronie wejściowej i wyjściowej (4 składniki w wierszu).
Kolorowe wyświetlanie receptur ułatwia zrozumienie, dlaczego produkcja nie przynosi efektów. Gdzie: biały – dostępny, czerwony – niedostępny, ale wymagany, pomarańczowy – niedostępny i niewymagany.
Możliwość zakupu towaru w menu produkcyjnym do produkcji za podwójną cenę rynkową.
System priorytetów: Towarom przychodzącym można teraz przypisać różne priorytety w menu produkcji i będą one dystrybuowane w oparciu o te priorytety. Obowiązuje następująca zasada: Priorytet 1 jest najważniejszy i będzie pierwszym odbiorcą towaru, aż do zapełnienia magazynu. Priorytet 2 dopiero później itd. Wejścia można także dezaktywować, w takim przypadku nie będą one odbierać żadnych dostaw.
W trybie dystrybucji można zasilać wyłącznie aktywne linie produkcyjne.
Dostępny nowy tryb wyjściowy: Sprzedaj bezpośrednio, Dystrybuuj, Zlecaj na zewnątrz (wcześniej zachowaj) i Zamień (Nowy). Jeśli produkcja jest ustawiona na składowanie, palety nie będą automatycznie generowane.
Dodano ręczną tararkę palet, bel i drewna — wszystkie produkcje z tarlarką palet mogą również ręcznie generować palety i bele — za pomocą menu lub wyzwalacza.
Koszty dostawy do produkcji są teraz raportowane osobno (poprzednio część kosztów produkcji).
Produkcja będąca celem misji może przyjmować nieograniczoną liczbę towarów z misji aż do jej zakończenia. Towary z misji nie trafiają już do produkcji podczas misji.
Wyświetlanie maksymalnych ilości składowanych i odpowiednich jednostek.
Sortuj produkcje alfabetycznie i filtruj według aktywnych/nieaktywnych.
W przypadku produkcji wyświetlane jest czy przebiegają one równolegle (II) czy rozproszone (Y).
Własne menu ustawień.
Musi być aktywnie zainstalowany w produkcjach:
Przepisy:
Przepisy można tworzyć z kilku jednakowych składników w grupach (maksymalnie 5).
Wiele linii produkcyjnych, które wcześniej musiały być tworzone oddzielnie, można połączyć w jedną linię produkcyjną.
Możliwość dodania jednego lub więcej opcjonalnych boosterów zwiększających produkcję wychodzącą.
Wzmacniacze można wyłączyć lub odwrócić dla poszczególnych towarów.
Wyświetlanie rzeczywistej produkcji prądu w zależności od wzmacniacza. Aktualna wartość boostera jest pokazana w pomarańczowych nawiasach po kwocie.
Możliwość tworzenia przepisów poprzez FillTypeCategories.
Możliwość produkcji zależnych od pogody.
Możliwość poziomu napełnienia zależnego od pogody.
Opis:
Możliwość zainstalowania na produkcjach wyświetlaczy pokazujących aktualny poziom w magazynie. Możliwe również z czystymi łożyskami.
Możliwość ekspozycji obiektów w zależności od stopnia zapełnienia np. palet w magazynie produkcyjnym. Możliwe również z czystymi łożyskami.
Magazyny mogą być również wyposażone w skrypt odradzania, którego można używać do odradzania bel i palet.
Inne funkcje:
Nowe FillTypes można wprowadzić poprzez Revamp w istniejących punktach sprzedaży bez aktywnej zmiany istniejących punktów sprzedaży. Oddzielny punkt sprzedaży nie jest już potrzebny.
Ukryte produkcje z funkcją autostartu.
Różne możliwości ustawień powyższych funkcji.
Wszystko w pełni przystosowane do gry wieloosobowej.
Własna pomoc w grze wyjaśniająca najważniejsze cechy moda.
I wiele więcej
Pełna lista opcji, pomoc instalacyjna i wsparcie są dostępne w Dokumentacji:
To tylko scenariusz, sam scenariusz nie zmienia żadnych receptur produkcyjnych! Należy je utworzyć osobno.
Dziennik zmian:
(Pełny dziennik zmian można znaleźć w dokumentacji)
Wersja 1.4
Poprawki błędów:
Korekta wskaźników receptury i poziomu napełnienia dla bardzo szerokich monitorów.
Korekta ceny zakupu działa teraz także w przypadku silosów zakupowych, które można wypełnić
StoreItems dzięki funkcjom modernizacji ponownie mają tytuły modów
Wyzwalacz drewna dostosowuje teraz swój tekst bez przeładowywania, pomiędzy sprzedażą a przechowywaniem
Innowacje
Możliwość wykorzystania zwierząt w produkcjach
Ukryte linie produkcyjne
Możliwość dezaktywacji sprzedaży bezpośredniej i dystrybucji
Silo- i ProductionSpawner mogą teraz przechowywać więcej niż jeden przedmiot na raz
W silosie można teraz wybrać rodzaj sadzonek podczas usuwania odpowiednich palet
Po usunięciu palety z sadzonkami wyświetlany jest teraz właściwy gatunek drzewa
Podczas usuwania kłód można teraz wybrać długości 1-20 m (regulowane w formacie XML, domyślnie 6 m)
Towary w produkcji sprzedawane są w momencie ich sprzedaży/rozbiórki
Dodano MixMode i BoosterMode dla całych linii produkcyjnych
Tryby produkcyjne są wyświetlane w przeglądzie w osobnej linii
Nowe i zaktualizowane tłumaczenia
Wersja 1.4.0.1
Poprawka błędu z boostMode
Uwzględniono błąd zapisu w StoreItemScript
Poprawka dotycząca wyświetlania cykli produkcyjnych
Wersja 1.4.0.2
Naprawa błędów w grze innych modów powinna znowu działać poprawnie
Wersja 1.4.1.0
Obiekty poziomu wypełnienia mogą teraz używać wielu typów wypełnienia lub kategorii typów wypełnienia jako sumy
Możliwość wykorzystania dowolnej ilości godzin otwarcia
Wersja 1.4.1.2
Poprawka dotycząca godzin otwarcia
System dystrybucji poprawek błędów z PnH
Wersja 1.4.1.3
Poprawka dotycząca godzin otwarcia i ręcznych spawnów
Wersja 1.4.1.4
Poprawka dotycząca pompy i węży w wersji 1.3
Wersja 1.4.1.5
Poprawka błędu dotycząca ręcznego pojawiania się i godzin otwarcia
Wersja 1.4.1.6
Tłumaczenia zaktualizowane
Możliwość przetłumaczenia przycisków w menu produkcyjnym
Naprawiono błąd podczas sprzedaży w połączeniu z silosem z produkcją w miejscu możliwym do umieszczenia
Wersja 1.4.2.0
Naprawiono błąd związany z ręcznym odradzaniem dzienników
Braeven