Aktualizacja produkcji FS22 v1.3.5.7

FS22 Inne

Aktualizacja produkcji FS22 v1.3.5.7


Skrypt przebudowy produkcji

Wersja 1.3.5.7
Zmień nazwę ikony moda, aby pasowała do nowych wytycznych
Zastąp znak Ampersand tekstami XML w celu lepszego wyświetlania

Revamp przerabia wewnętrzny system produkcyjny, rozbudowuje go i dodaje różne funkcje. Revamp sam w sobie jest podstawowym modem skryptowym, ale także samodzielnie rozszerza produkcje o dodatkowe funkcje ułatwiające grę.

Wybór funkcji:
Automatycznie dostępne dla wszystkich produkcji:
Automatyczne łamanie linii na wyświetlaczu receptury na stronie wejścia i wyjścia (4 składniki na linię).
Kolorowy wyświetlacz receptur ułatwia zrozumienie, dlaczego produkcja nie produkuje. Gdzie: biały – dostępny, czerwony – niedostępny, ale wymagany, pomarańczowy – niedostępny i niewymagany.
Możliwość zakupu towarów w menu produkcyjnym do produkcji za podwójną cenę rynkową.
System priorytetów: Przychodzące towary można teraz ustawić według różnych priorytetów za pomocą menu produkcji i będą one dystrybuowane w oparciu o te priorytety. Obowiązuje następująca zasada: Priorytet 1 jest najważniejszy i towary będą dostarczane w pierwszej kolejności, aż do zapełnienia magazynu. Priorytet 2 dopiero później itd. Wejścia można również dezaktywować, w takim przypadku nie będą one otrzymywać żadnych dostaw.
Tylko aktywne linie produkcyjne mogą być zasilane w trybie dystrybucji.
Dostępny nowy tryb wyjściowy: Sprzedaj bezpośrednio, Dystrybuuj, Outsourcing (poprzednio Zachowaj) i Zamień (Nowy). Jeśli produkcja jest ustawiona na magazynowanie, palety nie pojawiają się automatycznie.
Dodano ręczny generator palet, bel i drewna – Wszystkie produkcje z generatorem palet mogą również ręcznie tworzyć palety i bele – za pomocą menu lub wyzwalacza.
Koszty dostawy produkcji są teraz raportowane oddzielnie (wcześniej część kosztów produkcji).
Produkcje, które są celami misji, mogą przyjmować nieograniczoną liczbę towarów z misji, dopóki misja nie zostanie zakończona. Towary misji nie trafiają już do samej produkcji podczas misji.
Wyświetlanie maksymalnych ilości magazynowanych i odpowiednich jednostek.
Sortuj produkcje alfabetycznie i filtruj według aktywnych/nieaktywnych.
W przypadku produkcji wyświetlane jest, czy przebiegają one równolegle (II), czy rozproszone (Y).
Własne menu ustawień.

Musi być aktywnie zainstalowany w produkcjach:
Przepisy:
Przepisy można tworzyć z kilku równych składników w grupach (maksymalnie 5).
Wiele linii produkcyjnych, które wcześniej musiały być tworzone oddzielnie, można połączyć w jedną linię produkcyjną.
Możliwość dodania jednego lub więcej opcjonalnych wzmacniaczy, które zwiększają produkcję wychodzącą.
Wzmacniacze można wyłączyć lub odwrócić dla poszczególnych towarów.
Wyświetlanie rzeczywistej bieżącej produkcji w zależności od wzmacniacza. Bieżąca wartość wzmocnienia jest wyświetlana w pomarańczowych nawiasach po kwocie.
Możliwość tworzenia receptur poprzez FillTypeCategories.
Możliwość produkcji zależnych od pogody.
Możliwość poziomów napełnienia zależnych od pogody.

Opis:
Możliwość zainstalowania na produkcjach wyświetlaczy mogących pokazywać aktualny poziom w magazynie. Możliwe również z czystymi łożyskami.
Możliwość wyświetlania obiektów w zależności od stopnia zapełnienia np. palet w magazynie produkcyjnym. Możliwe również z czystymi łożyskami.
Magazyny mogą być również wyposażone w skrypt odradzania, którego można użyć do odradzania bel i palet.

Inne funkcje:
Nowe typy wypełnienia można wprowadzać za pomocą funkcji Revamp w istniejących punktach sprzedaży bez aktywnego zmieniania istniejących punktów sprzedaży. Oddzielny punkt sprzedaży nie jest już potrzebny.
Ukryte produkcje z funkcją autostartu.
Różne opcje ustawień dla powyższych funkcji.
Wszystko w pełni zdolne do gry wieloosobowej.
Własna pomoc w grze wyjaśniająca najważniejsze funkcje moda.
ORAZ ORAZ

Pełna lista opcji, pomoc w instalacji i wsparcie są dostępne w Dokumentacji:
To tylko scenariusz, sam scenariusz nie zmienia żadnych receptur produkcyjnych! Muszą one zostać utworzone oddzielnie.

Lista zmian:
(Pełny dziennik zmian można znaleźć w dokumentacji)

Wersja 1.3
Tłumaczenia zlecone do osobnych plików oraz nowe tłumaczenia: szwedzki i rosyjski.
Odrodzenie silosu/produkcji może teraz wybrać odradzanie się jako bele, palety lub kłody, w zależności od tego, co jest dostępne na mapie. Wybór jest wyświetlany tylko wtedy, gdy dostępnych jest kilka opcji.
„Przechowuj drewno” jest teraz wyświetlane dla silosu/produkcji zamiast „Sprzedaj drewno”.
Dodano ustawienia gry
Korekta cen zakupu na podstawie ustawień ekonomicznych (można wyłączyć w ustawieniach)
Można ustawić współczynnik ceny sprzedaży dla sprzedaży bezpośredniej z produkcji
Zmienione bele z modów można teraz również spawnować
Bele są teraz wyświetlane posortowane według rozmiaru podczas wymiany
Dodano wyjścia warunkowe
Produkcja zależna od temperatury, wiatru, słońca, deszczu, pory roku i godzin otwarcia
Umożliwia poziomy napełnienia w zależności od temperatury, nasłonecznienia, deszczu i wiatru
Możliwość wyboru koloru bel kiszonki
Utworzono linie produkcyjne, które są nieaktywne/aktywne i można je ukryć
Dodano pomoc w grze

Wersja 1.3.0.1
Naprawiono zepsuty wyłącznik limitu
naprawiono błąd skali czasu w poziomach wypełnienia w zależności od temperatury, słońca, deszczu i wiatru

Wersja 1.3.0.2
Naprawiono poziom wypełnienia obiektu jednym obiektem
Zoptymalizowane obliczenia dystrybucji
Naprawiono błąd z nowymi trybami produkcji

Wersja 1.3.1.0
Zamień dialogi teraz w krokach 1/10
Podczas wymiany sadzonek można wybrać wszystkie gatunki drzew dostępne w standardowej palecie sadzonek.
Naprawiono interakcję z DLC Pumps N' Hoses

Wersja 1.3.1.2
Naprawiono interakcję z DLC Pumps N' Hoses (Dedi)
Poprawka dla produkcji sezonowych

Wersja 1.3.1.3
Poprawka dla DLC Priorytety i Pompy N' Węże

Wersja 1.3.1.4
Napraw z nowymi produkcjami i Pumps N' Hoses DLC+

Wersja 1.3.2.0
Dodaj tłumaczenia PL
Dodano elementy sklepu zależne od typu wypełnienia

Wersja 1.3.5.0
Automatyczne uruchamianie i rodzaje produkcji/wypełnień zależne od pogody
wstępnie wybrane priorytety
czynnik zakupu można zmienić
tryb produkcyjny miesięcznie
tryby dla grup mieszanych
wyświetlacze mogą zmieniać kolor w zależności od poziomu wypełnienia
tryby produkcji mogą być używane razem
bele kiszonki z m+ są teraz tarło z folią

Wersja 1.3.5.1
poprawka do łatki 1.8.1

Wersja 1.3.5.2
Naprawiono używanie typów wypełnienia dla miejsc odradzania

Wersja 1.3.5.3
Tryby produkcji indywidualnie dopasowywane do linii produkcyjnych

Wersja 1.3.5.4
Usunięto RevaSP

Wersja 1.3.5.5
Kompatybilność z Silverrun Forest/Platinum Shipyard i Coaster

Wersja 1.3.5.6
Naprawiono błąd z trybami linii produkcyjnej
Naprawiono użycie spustu drewna bez spustu aktywacji
Naprawiono błąd z liniami produkcyjnymi wykorzystującymi wielokrotnie ten sam typ wypełnienia

Autor:
Braeven





Do czego służą te FS25 Mod | FS22 Mod:

Wszystkie mody FS25 / mody FS22 są darmowymi plikami gry i działają jako dodatki do gry Farming Simulator 25 / Farming Simulator 22. Chętnie dzielimy się z wami najnowszymi i przetestowanymi modami do Farming Simulator 25 / Farming Simulator 22 każdego dnia. Jeśli spodobał Ci się ten mod, prosimy o komentarz poniżej.



Best FS22 Inne mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!