Aktualizacja produkcji FS22 v1.3.5.5
Aktualizacja produkcji FS22 v1.3.5.5
Skrypt przebudowy produkcji
Wersja 1.3.5.5
Kompatybilność z Silverrun Forest/Platinum Shipyard i Coaster
Revamp przerabia wewnętrzny system produkcyjny, rozbudowuje go i dodaje różne funkcje. Revamp sam w sobie jest podstawowym modem skryptowym, ale także samodzielnie rozszerza produkcje o dodatkowe funkcje ułatwiające grę.
Wybór funkcji:
Automatycznie dostępne dla wszystkich produkcji:
Automatyczne łamanie linii na wyświetlaczu receptury na stronie wejścia i wyjścia (4 składniki na linię).
Kolorowy wyświetlacz receptur ułatwia zrozumienie, dlaczego produkcja nie produkuje. Gdzie: biały – dostępny, czerwony – niedostępny, ale wymagany, pomarańczowy – niedostępny i niewymagany.
Możliwość zakupu towarów w menu produkcyjnym do produkcji za podwójną cenę rynkową.
System priorytetów: Przychodzące towary można teraz ustawić według różnych priorytetów za pomocą menu produkcji i będą one dystrybuowane w oparciu o te priorytety. Obowiązuje następująca zasada: Priorytet 1 jest najważniejszy i towary będą dostarczane w pierwszej kolejności, aż do zapełnienia magazynu. Priorytet 2 dopiero później itd. Wejścia można również dezaktywować, w takim przypadku nie będą one otrzymywać żadnych dostaw.
Tylko aktywne linie produkcyjne mogą być zasilane w trybie dystrybucji.
Dostępny nowy tryb wyjściowy: Sprzedaj bezpośrednio, Dystrybuuj, Outsourcing (poprzednio Zachowaj) i Zamień (Nowy). Jeśli produkcja jest ustawiona na magazynowanie, palety nie pojawiają się automatycznie.
Dodano ręczny generator palet, bel i drewna – Wszystkie produkcje z generatorem palet mogą również ręcznie tworzyć palety i bele – za pomocą menu lub wyzwalacza.
Koszty dostawy produkcji są teraz raportowane oddzielnie (wcześniej część kosztów produkcji).
Produkcje, które są celami misji, mogą przyjmować nieograniczoną liczbę towarów z misji, dopóki misja nie zostanie zakończona. Towary misji nie trafiają już do samej produkcji podczas misji.
Wyświetlanie maksymalnych ilości magazynowanych i odpowiednich jednostek.
Sortuj produkcje alfabetycznie i filtruj według aktywnych/nieaktywnych.
W przypadku produkcji wyświetlane jest, czy przebiegają one równolegle (II), czy rozproszone (Y).
Własne menu ustawień.
Musi być aktywnie zainstalowany w produkcjach:
Przepisy:
Przepisy można tworzyć z kilku równych składników w grupach (maksymalnie 5).
Wiele linii produkcyjnych, które wcześniej musiały być tworzone oddzielnie, można połączyć w jedną linię produkcyjną.
Możliwość dodania jednego lub więcej opcjonalnych wzmacniaczy, które zwiększają produkcję wychodzącą.
Wzmacniacze można wyłączyć lub odwrócić dla poszczególnych towarów.
Wyświetlanie rzeczywistej bieżącej produkcji w zależności od wzmacniacza. Bieżąca wartość wzmocnienia jest wyświetlana w pomarańczowych nawiasach po kwocie.
Możliwość tworzenia receptur poprzez FillTypeCategories.
Możliwość produkcji zależnych od pogody.
Możliwość poziomów napełnienia zależnych od pogody.
Opis:
Możliwość zainstalowania na produkcjach wyświetlaczy mogących pokazywać aktualny poziom w magazynie. Możliwe również z czystymi łożyskami.
Możliwość wyświetlania obiektów w zależności od stopnia zapełnienia np. palet w magazynie produkcyjnym. Możliwe również z czystymi łożyskami.
Magazyny mogą być również wyposażone w skrypt odradzania, którego można użyć do odradzania bel i palet.
Inne funkcje:
Nowe typy wypełnienia można wprowadzać za pomocą funkcji Revamp w istniejących punktach sprzedaży bez aktywnego zmieniania istniejących punktów sprzedaży. Oddzielny punkt sprzedaży nie jest już potrzebny.
Ukryte produkcje z funkcją autostartu.
Różne opcje ustawień dla powyższych funkcji.
Wszystko w pełni zdolne do gry wieloosobowej.
Własna pomoc w grze wyjaśniająca najważniejsze funkcje moda.
ORAZ ORAZ
Pełna lista opcji, pomoc w instalacji i wsparcie są dostępne w Dokumentacji:
To tylko scenariusz, sam scenariusz nie zmienia żadnych receptur produkcyjnych! Muszą one zostać utworzone oddzielnie.
Lista zmian:
(Pełny dziennik zmian można znaleźć w dokumentacji)
Wersja 1.3
Tłumaczenia zlecone do osobnych plików oraz nowe tłumaczenia: szwedzki i rosyjski.
Odrodzenie silosu/produkcji może teraz wybrać odradzanie się jako bele, palety lub kłody, w zależności od tego, co jest dostępne na mapie. Wybór jest wyświetlany tylko wtedy, gdy dostępnych jest kilka opcji.
„Przechowuj drewno” jest teraz wyświetlane dla silosu/produkcji zamiast „Sprzedaj drewno”.
Dodano ustawienia gry
Korekta cen zakupu na podstawie ustawień ekonomicznych (można wyłączyć w ustawieniach)
Można ustawić współczynnik ceny sprzedaży dla sprzedaży bezpośredniej z produkcji
Zmienione bele z modów można teraz również spawnować
Bele są teraz wyświetlane posortowane według rozmiaru podczas wymiany
Dodano wyjścia warunkowe
Produkcja zależna od temperatury, wiatru, słońca, deszczu, pory roku i godzin otwarcia
Umożliwia poziomy napełnienia w zależności od temperatury, nasłonecznienia, deszczu i wiatru
Możliwość wyboru koloru bel kiszonki
Utworzono linie produkcyjne, które są nieaktywne/aktywne i można je ukryć
Dodano pomoc w grze
Wersja 1.3.0.1
Naprawiono zepsuty wyłącznik limitu
naprawiono błąd skali czasu w poziomach wypełnienia w zależności od temperatury, słońca, deszczu i wiatru
Wersja 1.3.0.2
Naprawiono poziom wypełnienia obiektu jednym obiektem
Zoptymalizowane obliczenia dystrybucji
Naprawiono błąd z nowymi trybami produkcji
Wersja 1.3.1.0
Zamień dialogi teraz w krokach 1/10
Podczas wymiany sadzonek można wybrać wszystkie gatunki drzew dostępne w standardowej palecie sadzonek.
Naprawiono interakcję z DLC Pumps N' Hoses
Wersja 1.3.1.2
Naprawiono interakcję z DLC Pumps N' Hoses (Dedi)
Poprawka dla produkcji sezonowych
Wersja 1.3.1.3
Poprawka dla DLC Priorytety i Pompy N' Węże
Wersja 1.3.1.4
Napraw z nowymi produkcjami i Pumps N' Hoses DLC+
Wersja 1.3.2.0
Dodaj tłumaczenia PL
Dodano elementy sklepu zależne od typu wypełnienia
Wersja 1.3.5.0
Automatyczne uruchamianie i rodzaje produkcji/wypełnień zależne od pogody
wstępnie wybrane priorytety
czynnik zakupu można zmienić
tryb produkcyjny miesięcznie
tryby dla grup mieszanych
wyświetlacze mogą zmieniać kolor w zależności od poziomu wypełnienia
tryby produkcji mogą być używane razem
bele kiszonki z m+ są teraz tarło z folią
Wersja 1.3.5.1
Poprawka dla łatki 1.8.1
Wersja 1.3.5.2
Naprawiono używanie typów wypełnienia dla miejsc odradzania
Wersja 1.3.5.3
Tryby produkcji indywidualnie dopasowywane do linii produkcyjnych
Wersja 1.3.5.4
Usunięto RevaSP
Braeven