Aktualizacja produkcji FS22 v1.3.1.0

FS22 Inne

Aktualizacja produkcji FS22 v1.3.1.0


Przeróbka produkcji-skrypt

Wersja 1.3.1.0
Zamień dialogi teraz z krokiem 1/10
Podczas wymiany sadzonek można wybrać wszystkie gatunki drzew dostępne w standardowej palecie sadzonek.
Naprawiono interakcję z DLC Pumps N 'Hoses

Revamp przerabia wewnętrzny system produkcyjny, rozbudowuje go i dodaje różne funkcje. Sam Revamp jest podstawowym modyfikacją skryptów, ale także samodzielnie rozszerza produkcje o dodatkowe funkcje zwiększające komfort.

Wybór funkcji:
Automatycznie dostępne dla wszystkich produkcji:
Automatyczne łamanie linii na wyświetlaczu receptury dla strony wejściowej i wyjściowej (4 składniki na linię).
Kolorowa prezentacja przepisów ułatwia zorientowanie się, dlaczego produkt się nie produkuje. Gdzie: biały – dostępny, czerwony – niedostępny, ale wymagany, pomarańczowy – niedostępny i niewymagany.
Możliwość zakupu towarów z menu produkcyjnego do produkcji za podwójną cenę rynkową.
System priorytetów: Przychodzące towary można teraz ustawić według różnych priorytetów za pomocą menu produkcyjnego i będą one dystrybuowane w oparciu o te priorytety. Obowiązuje zasada: Priorytet 1 jest najważniejszy i przyjmie towar jako pierwszy, aż do zapełnienia magazynu. Priorytet 2 dopiero potem itd. Wejścia można również dezaktywować, w takim przypadku nie będą otrzymywać żadnych dostaw.
Tylko aktywne linie produkcyjne mogą być zasilane w trybie dystrybucji.
Dostępne są nowe tryby wyjściowe: Sprzedaj bezpośrednio, Dystrybucja, Outsourcing (wcześniej zachowaj) i Zamiana (nowość). Jeśli produkcja jest ustawiona na magazynowanie, nie tworzy ona automatycznie palet.
Dodano ręczny spawner palet, beli i drewna — Wszystkie produkcje ze spawnerem palet mogą również ręcznie spawnować palety i bele — za pomocą menu lub wyzwalacza.
Koszty dostawy produkcji są teraz raportowane oddzielnie (poprzednio część kosztów produkcji).
Produkcje, które są celami misji, mogą przyjmować nieograniczoną liczbę towarów z misji, dopóki misja nie zostanie ukończona. Towary misji nie trafiają już do samej produkcji podczas misji.
Wyświetl maksymalne ilości magazynowe i odpowiadające im jednostki.
Sortuj produkcje alfabetycznie i filtruj według aktywnych/nieaktywnych.
W przypadku produkcji wyświetlane jest, czy są one uruchomione równolegle (II) czy rozproszone (Y).
Własne menu ustawień.

Musi być aktywnie zainstalowany w produkcjach:
Przepisy:
Receptury można tworzyć z kilku równych składników w grupach (maksymalnie 5).
Wiele linii produkcyjnych, które wcześniej musiały być tworzone osobno, można połączyć w jedną linię produkcyjną.
Możliwość dodania jednego lub więcej opcjonalnych dopalaczy, które zwiększają produkcję wychodzącą.
Wspomagacze można wyłączyć lub odwrócić dla poszczególnych towarów.
Wyświetl rzeczywistą bieżącą produkcję w zależności od wzmacniacza. Aktualna wartość wzmocnienia jest pokazana w pomarańczowych nawiasach po kwocie.
Możliwość tworzenia receptur poprzez FillTypeCategories.
Możliwość produkcji uzależnionych od pogody.
Możliwość napełnienia uzależnionego od pogody.

Opis:
Możliwość zainstalowania wyświetlaczy na produkcjach, które mogą pokazywać aktualny poziom w magazynie. Możliwe również z czystymi łożyskami.
Możliwość wyświetlania obiektów w zależności od stanu napełnienia np. palet w magazynie produkcyjnym. Możliwe również z czystymi łożyskami.
Magazyny mogą być również wyposażone w skrypt odradzania, który można wykorzystać do zaszczepiania bel i palet.

Inne funkcje:
Nowe FillTypes można wprowadzać poprzez Revamp w istniejących punktach sprzedaży bez aktywnej zmiany istniejących punktów sprzedaży. Oddzielny punkt sprzedaży nie jest już wymagany.
Ukryte produkcje z funkcją autostartu.
Różne możliwości ustawień powyższych funkcji.
Wszystkie są w pełni przystosowane do gry wieloosobowej.
Własna pomoc w grze, która wyjaśnia najważniejsze cechy moda.

Pełna lista opcji, pomoc przy instalacji i pomoc techniczna jest dostępna w Dokumentacji:
To tylko scenariusz, sam skrypt nie zmienia żadnych przepisów produkcyjnych! Muszą one być tworzone osobno.

Dziennik zmian:
(Pełny dziennik zmian można znaleźć w dokumentacji)

Wersja 1.3
Tłumaczenia zlecane do osobnych plików oraz nowe tłumaczenia: szwedzkie i rosyjskie.
Spawn w silosie/produkcja może teraz odradzać się jako bele, palety lub kłody w zależności od tego, co jest dostępne na mapie. Wybór jest wyświetlany tylko wtedy, gdy istnieje kilka opcji.
„Przechowuj drewno” jest teraz wyświetlane dla silosu/produkcji zamiast „Sprzedaj drewno”.
Dodano ustawienia gry
Korekta cen zakupu na podstawie ustawień ekonomicznych (można wyłączyć w ustawieniach)
Można ustawić współczynnik ceny sprzedaży dla sprzedaży bezpośredniej z produkcji
Zmienione bele z modów można teraz również odradzać
Bele są teraz wyświetlane posortowane według rozmiaru podczas wymiany
Dodano wyjścia warunkowe
Produkcja zależna od temperatury, wiatru, słońca, deszczu, pory roku i godzin otwarcia
Umożliwia poziomy napełnienia w zależności od temperatury, słońca, deszczu i wiatru
Możliwość wyboru koloru bel kiszonki
Wykonane linie produkcyjne, które są nieaktywne/aktywne do ukrycia
Dodano pomoc w grze

Wersja 1.3.0.1
Naprawiono zepsuty łamacz limitu
napraw błąd skali czasowej w poziomach wypełnienia w zależności od temperatury, słońca, deszczu i wiatru

Wersja 1.3.0.2
Naprawiono poziom wypełnienia obiektu jednym obiektem
Zoptymalizowane obliczanie dystrybucji
Naprawiono błąd w nowych trybach produkcji

Autor:
Braeven





Do czego służą te FS25 Mod | FS22 Mod:

Wszystkie mody FS25 / mody FS22 są darmowymi plikami gry i działają jako dodatki do gry Farming Simulator 25 / Farming Simulator 22. Chętnie dzielimy się z wami najnowszymi i przetestowanymi modami do Farming Simulator 25 / Farming Simulator 22 każdego dnia. Jeśli spodobał Ci się ten mod, prosimy o komentarz poniżej.



Best FS22 Inne mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!