Ceny pól dynamicznych FS22 V1.0.0.2
Ceny pól dynamicznych FS22 V1.0.0.2
Sprawia, że ceny Field są bardziej interesujące. Sensowne może być szukanie dobrych ofert zamiast kupowania najbliższej ziemi. Niektóre postacie niezależne są bardziej chciwe niż inne, a ich sytuacja ekonomiczna zmienia się w czasie, wpływając również na ceny. Dodatkowe 10% jest dodawane przy zakupie lub sprzedaży pola. To mocno ograniczy przerzucanie pól. Ceny zmieniają się raz dziennie.
v1.0.0.1:
Przeniesiono wyświetlacz w widoku mapy, aby był zgodny z dodatkowymi informacjami o polu.
Używa i18n do wyświetlania
v1.0.0.2:
Dostosowany opis modu
Nowa ikona
NPC
Gra przydziela każde pole jednemu NPC. Ten mod daje każdemu z nich stały czynnik chciwości i czynnik zmieniający ich sytuację ekonomiczną. Czynniki te są różne dla każdej zapisanej gry, ale są przechowywane pomiędzy sesjami. Ponieważ gra nigdy nie zmienia połączenia między polem a NPC, zawsze będziesz kupować/sprzedawać określone pole od/do tej samej osoby.
Aby całkowicie zregenerować NPC, otwórz dynamicFieldPrices.xml w swoim zapisie gry i usuń wszystkie wpisy.
Możesz również usunąć pojedyncze wpisy tutaj, aby zregenerować tylko tych NPC.
Najlepiej zrobić to w menu głównym, aby uniknąć nadpisywania chmury steam itp.
Łakomstwo
Współczynnik chciwości to liczba pomiędzy 0,8 a 1,2 dla każdego NPC. Nigdy się nie zmieni, chyba że plik dynamicFieldPrices.xml w samvegame zostanie usunięty.
Min i Max można zmienić za każdym zapisem w pliku dynamicFieldPrices.xml w twoim zapisie gry
Sytuacja ekonomiczna
Każdy czynnik sytuacji ekonomicznej to liczba pomiędzy 0,6 a 1,6 dla każdego NPC. Jest inicjowany losowo raz i zmienia się codziennie o niewielką losową kwotę. Min i Max można zmienić za każdym zapisem w pliku dynamicFieldPrices.xml w twoim zapisie gry
Zniechęcenie do kupna/sprzedaży
Aby powstrzymać Cię przed odwracaniem pola, dodawane jest 10% dodatkowe przy zakupie i odejmowane przy sprzedaży pola.
Współczynnik wynosi 1,1 za kupowanie i 0,9 za sprzedaż.
Tę wartość można również zmienić w dynamicFieldPrices.xml w zapisanym stanie gry.
Formuła ceny:
Cena bazowa gruntu jest obliczana zgodnie z liniami bazowymi mapy: cena bazowa = rozmiar x cena_za_hektar x współczynnik_pola
To da taką samą cenę jak w grze podstawowej.
Następnie zmienia się:
rzeczywista_cena = cena bazowa x chciwość x ekonomia x zniechęcenie
Trudność
Obecnie kupowanie pól jest średnio o 21% droższe. Jednak przy odrobinie szczęścia można również znaleźć niektóre pola za prawie połowę pierwotnej ceny.
BigFood2307