Mapa Eiersholt v1.0.0.2 FS19
Mapa Eiersholt v1.0.0.2 FS19
Witamy w Eiersholt, fikcyjnej mapie północnej Europy, opartej na mapie Loess Hill Country firmy TP-Modding. Eiersholt oferuje bujny zielony krajobraz i 61 pól o nieregularnych kształtach, 3 mniejsze wioski i wiele punktów sprzedaży.
Dziennik zmian 1.0.0.2:
– Poprawka! Naprawiono błąd powodujący zawieszanie się gry przy zakupie dużego wybiegu dla koni. Jeśli aktualizujesz z wersji 1.0.0.1, nie potrzebujesz nowego zapisu
Grając na Eiersholt nie potrzebujesz żadnych dodatkowych modyfikacji, ale mapa jest kompatybilna z:
– Sezony 19 od Realismus Modding (nie jest potrzebne żadne dodatkowe GEO. Eiersholt ma wbudowaną wersję GEO)
– Rozszerzenie HorseExtension przez agencję rolniczą
– Dodatek Strawharvest od Creative Mesh
– AnimalPenExtension firmy GtX
– System obornika firmy Wopster
Dzięki Eiersholt otrzymasz wiele niestandardowych funkcji.
Niektórzy z nich są:
– Nowe rodzaje owoców: lucerna, koniczyna, koniczyna, trawa polna, trawa łąkowa, miskant, pszenżyto, żyto, orkisz, proso, cebula, marchew
– Nowe kiszonki (podczas gry z modami Horse Extension): Grassilage, Maizesilage, WCS, Cloversilage, Alfalfasilage, Horsesilage
– FruitDestruction 2.0 – rozszerzone realistyczne niszczenie owoców
– Przerobiono system karmienia (podczas gry z modami Horse Extension)
– Zmieniono hodowle koni (dodano obornik)
– Limit wysokości maks. Do 128
– CCM-Bin-Silo
– Remont systemu oświetlenia przez Realismus Modding, Oxygen_David
– Niestandardowe budynki tartaków firmy Kastor
– LandScapePaintText firmy HoT, DerElky
– Dodatkowe kąty terenu
– Wiele dodatkowych tekstur do malowania oraz trawa, krzaki i chwasty
Autorzy skryptów:
– Ifko [nator] (AnimalFix, I3DLoadingFix, l10nfix, SprayerFix, addBalesToWrapper, FieldManagerFix)
– Farmer_Schubi (FillTypeMover)
Mapa nie byłaby możliwa bez pomocy następujących osób:
Modders : bgo1973, Kobuk (snowMask), mrPassion78 (nowa sieć tras AD, dostępna na Datalund Discord)
Testerzy: overchord, Stu, GBP_Nation12, ddewar, Butterz, fatgabby, ticho, Northen, RebelliiouZ, GamemanDK, iw_shawn, Matty, bgo1973, Datalund
Specjalne podziękowania dla:
– Vectormodding – za ostateczne udzielenie pełnych pozwoleń i praw
– Obcy Paul, Ifko [nator] i Kastor – Za pomaganie w wielu rzeczach i udzielanie pozwoleń na używanie skryptów i budynków!
– wszystkie inne, o których tutaj zapomnieliśmy
Dziennik zmian 1.0.0.1:
Niestety, nowa gra jest konieczna, ponieważ w przeciwnym razie niektóre zmiany w terenie, zwłaszcza wypas zwierząt, nie działają. Bardzo nam za to przykro.
– Naprawiono problem z seasons visuals.xml powodujący błędy tekstur na niektórych obiektach do umieszczania
– Zmieniono nazwę Raiffeisen na BayWa ze względu na spójność (Znaki, menu Sellpoint, aso.)
– Kilka mniejszych zmian wizualnych
– Dodano informacje o silosie fermentacyjnym CCM do menu pomocy
– Naprawiono problem z karmieniem podczas gry z rozszerzeniem Kukurydza +
– Naprawiono problemy z ruchem AI na kilku skrzyżowaniach, dzięki do Ækzl
– Aktywowano kilka dodatkowych owoców do użycia przez AI, dzięki Ifko
– Udostępniono / sprzedano w sklepie niektóre z silosów na farmie
– Dodano kilka tłumaczeń
– Wszystkie tłumaczenia są teraz dostępne również w języku hiszpańskim, dzięki Javier Selles
– Ceny skorygowane w sklepie paszowym
– Wygładzono podniesiony teren na polu 38
– Dodano drugą stację ważenia na BGA
– Naprawiono problemy z oponami, paletami i kolizjami na BGA
– Naprawiono problem z czystością w zagrodzie dla świń
– Zwiększona pojemność wejścia BGA
– Naprawiono problem z wypasem zwierząt
– Dekoracje w lesie i na niektórych polach można teraz sprzedać
– Krowy dekoracyjne i konie dekoracyjne są teraz również sprzedawane
– Przerobiono pliki XML owoców
– Dodano wyzwalacz beli przy karmieniu świń
– Zainstalowano dodatkowe włączane oświetlenie gospodarstwa
– Przerobiono obramowanie mapy
– Przerobiono oświetlenie
– Dodano niestandardowy interfejs sklepu
– Naprawiono problem z teksturą kompostu, dzięki Farmer_Andy
– Pełna obsługa DLC Precision Farming
Datalund