EDYTOR GIGANTÓW FS22 V9.0.2
EDYTOR GIGANTÓW FS22 V9.0.2
v9.0.2
Wsparcie dla nowego formatu shaderów Farming Simulator 22 1.2.0.0
Naprawiono import starego profilu ze „Ścieżką instalacji gry” wskazującą na Farming Simulator 19
– Wsparcie dla formatu i3d Farming Simulator 22
– Dodano podstawową konwersję modów z Farming Simulator 19 do Farming Simulator 22
+ Konwertuje mapy gęstości i dodaje nowe mapy gęstości
+ Konwertuje tekstury odległości pola
+ Konwertuje SunAdmirer, Nightlight, Nightlight2, NightIllumination na tworzenie nowych warunków widoczności
+ Zastępuje niestandardowe shadery
+ Konwertuje liście
+ Konwertuj atrybuty warstwy terenu
+ Dodaj nowe adnotacje z nazwami edytora dla map gęstości i warstw informacyjnych
+ Wymaganych jest kilka ręcznych kroków:
++ Konwertuj mapy normalnego terenu (dodaj kanał wysokości, przesuń kanał gładkości)
++ Konwertuj tekstury odległości (kanał alfa to teraz płynność)
– Dodano wsparcie dla referencji i3d
– Dodano atrybut „Zablokowana grupa” dla dowolnego węzła. Umożliwia wybieranie zamkniętych grup zamiast ich dzieci
– Dodano skrót do tworzenia „Zablokowanej grupy” dla zaznaczenia: Ctrl + Shift + G
– Dodano nowy tryb malowania siatką
– Dodano poziomy pasek przewijania do panelu scenegraph
– Dodano funkcję przycisku myszy „erozja” w panelu edycji terenu
– Dodano obsługę trybu wysokiego kontrastu systemu Windows w panelu scenegraph
– Dodano pasek wyszukiwania dla scenegraph
– Dodano oddzielne tryby Gizmo (Q: połączone, E: skalowanie, R: obracanie, T: tłumaczenie)
– Dodano tryb pierwszej osoby
– Dodano ocenę prefabrykatów
– Naprawiono ruch PPM + WASD
– Dodano obsługę dodawania wielu plików audio do źródła dźwięku
– Naprawiono awarię kopiowania/wycinania/wklejania podczas wklejania w tym samym węźle, który został skopiowany/wycięty (wycinanie i cofanie, aby uzyskać stary węzeł)
– Dodano możliwość edycji nazwy węzła za pomocą F2
– Dodano prostszą geometrię do stworzenia (WASD + ctrl + spacja + mysz do sterowania, esc do wyjścia)
– Dodano opcję zmiany różnych pól wyboru przy wybranych wielu obiektach
– Dodano nową opcję renderowania siatki pomocniczej tłumaczenia podczas tłumaczenia w samolocie
– Dodano menedżera warstw terenu do modyfikowania warstw terenu
– Dodano okno dialogowe do edycji skrótów
– Dodano wybór prostokątnych obiektów w rzutni
– Dodano niemiecką lokalizację
– Naprawiono usuwanie węzłów grup, gdy historia cofania/ponawiania jest wyczyszczona
– Ulepszony wybór obiektów (picking)
– Dodano pozycję menu „Domyślne” dla menu Widok/Debug/, która resetuje widok debugowania
– Dodano opcję przełączania, jeśli nierenderowalne obiekty są wybieralne
– Dodano opcję przełączania, jeśli można wybrać splajny
– Możliwość odłączenia głównego okna widokowego
– Dodano opcję zastępowania „limitu tekstur” przy malowaniu tekstur
– Naprawiono aktualizację widoku dla listowia podczas rzeźbienia terenu
– Dodano przyciąganie również w trybie lokalnym dla translacji, obrotu i skalowania
– Naprawiono przeciąganie węzłów w scenegraph
– Dodano skróty do zwiększania i zmniejszania rozmiaru gadżetu
– Dodano nowe skróty ALT+G, ALT+R, ALT+S do resetowania translacji, obrotu i skali
– Dodano obsługę CTRL+x,CTRL+c,CTRL+v do wycinania, kopiowania, wklejania w kontroli skryptów edytora
– Dodano obsługę myszy 3DConnexion SpaceMouse
– Esc wychodzi z bieżącego trybu malowania
– Dodano opcję nazwania rozwijanych list dla warstw szczegółów terenu
– Dodano opcję tymczasowego włączenia przyciągania do siatki poprzez przytrzymanie „X”
GIANTS Software