FS25 Viervitz Reloaded Multifruit V1.0.0.3








FS25 Viervitz Reloaded Multifruit V1.0.0.3
Całkowita przebudowa mojej mapy modów Viervitz. Uwaga: NIEKOMPATYBILNE Z ZAPISAMI ZE STAREJ WERSJI VIERVITZ
Witam wszystkich, całkowicie przebudowałem mojego Viervitza.
Co zostało odnowione (właściwie wszystko)
Obecnie posiada 70 pól o powierzchni od 1,5 do 6 hektarów. Pole ryżowe i trzy wysokości. Gospodarstwo startowe w Zirkow z pastwiskiem dla owiec/kóz i pastwiskiem dla krów z mlekiem. Kury lub kaczki z wolnego wybiegu (specjalne podziękowania dla WingiTV za wypuszczenie kaczek). Silos wieżowy do suszenia lub kiszenia trawy. Wielofunkcyjny zakład produkcyjny do produkcji nawozów, nasion, wapna, herbicydów, kompostu, nawozów płynnych, dodatków do kiszonki, TMR i paszy dla świń. Obszar do składowania bel i palet. Gospodarstwo dwa w pobliżu Viervitz jest hodowlą koni. Zwiększyłem wartość koni w animal.xml, aby opłacało się je trzymać. Za rocznego, w pełni wyszkolonego konia otrzymasz 50 000 euro; za pięcioletniego, w pełni wyszkolonego konia otrzymasz 75 000 euro. Gospodarstwo posiada wielofunkcyjny zakład produkcyjny (patrz opis powyżej), dwa magazyny bel i palet, silos wielozbożowy oraz kury lub kaczki z wolnego wybiegu. Gospodarstwo numer trzy to ferma mleczna lub bydła, w zależności od przeznaczenia. Posiada sześć obór dla bydła, dwa silosy, silos wieżowy (patrz opis powyżej) oraz wielofunkcyjny zakład produkcyjny (patrz opis powyżej). Kury lub kaczki z wolnego wybiegu.
Wszystkie trzy wioski: Posewald, Viervitz i Zirkow zostały całkowicie przeprojektowane.
Posewald:
– Domy zastąpiono domami jednorodzinnymi (koniec z tymi brzydkimi pudełkami)
– Supermarket zainstalowany jako punkt sprzedaży
– Piekarnia wymieniona
– Przeniesienie olejarni do Posewaldu
– Zainstalowano produkcje Silverrun Forest
– Wyposaż stację benzynową w nowy szyld (szczególne podziękowania dla Tamary von Graf)
Viervitz:
– Domy zamienione na domy jednorodzinne
– zainstalowano dwie produkcje Silverrun
– nowa zieleń
Zirkow:
– Domy całkowicie wymienione
– Odnowiony Starthof
– Wyposaż stację benzynową w nowy szyld (szczególne podziękowania dla Tamary von Graf)
Co zmieniło się w krajobrazie:
– Drogi i ścieżki całkowicie odnowione.
– nowe ścieżki utworzone poprzez podział pól
– Świątynia została usunięta jako obiekt do zbudowania, a kolejka górska została dodana jako nowy obiekt do zbudowania
– Dodano wszystkie produkcje potrzebne do zbudowania kolejki górskiej
– Wymieniono młyn zbożowy
– Przeniesiono położenie kilku produkcji
– Trasy Autodrive są ponownie uruchamiane i zapisywane na mapie. (Kiedy zaczynasz nową grę, wybierz opcję „nie”, gdy pojawi się monit reklamowy, po czym możesz korzystać z tras.)
– Zainstalowano system pociągowy z punktem sprzedaży. Silos kolejowy znajduje się za stadniną koni.
Multifruit zainstalowany
jakie owoce dodano?
do młócenia:
Orkisz, żyto, pszenżyto i gorczyca
Jako roślina okrywowa do PF:
Aktywny humus
Nowe gatunki traw:
Trawa polna (traktowana jak trawa, ale o wyższym plonie)
Nowy plon plew:
Żyto zielone, kukurydza kiszonkowa i kalina
Osiem pastwisk zbudowanych na mapie
– trzy pastwiska dla krów z mlekiem
– trzy pastwiska dla owiec/kóz
– dwa pastwiska dla świń
Powiększono i całkowicie przebudowano witrynę BGA
Mapa jest w pełni gotowa do PF z własną mapą soilMap
Musztardę można przetworzyć w olejarni na olej musztardowy i ocet musztardowy
Dodano palety oleju musztardowego i octu musztardowego
Wersja 1.0.0.3
Co zostało zrobione:
– Mapa została dostosowana do dodatku Highland Fishing
– Problem zbyt dużej odległości został rozwiązany (nasiona maku usunięto, aby można było wykorzystać cebulki)
– Bydło górskie wpisane do pliku xml zwierząt
WYMAGANE NOWE MAGAZYNOWANIE
MaximvonGraf
