FS25 Unimog U1250, U1450, U1650 v1.0.0.0








FS25 Unimog U1250, U1450, U1650 v1.0.0.0
Pierwszy Mercedes-Benz Unimog U 1250 został zbudowany w 1984 roku, a ostatni U 1650 z serii ciężkiej zjechał z linii produkcyjnej w 2002 roku. Unimogi U 1250, U 1450 i U 1650 miały silnik 6-cylindrowy.
FS-Unimog posiada następujące cechy:
– Dostępne jako U1250, U1450 i U1650
– Cena: od 26 400 do 51 800 dolarów
– 6 wersji silnika od 125 do 241 KM
– Prędkość maksymalna: 80 km/h
– Możliwość konfiguracji hydrauliki przedniej i tylnej
– 18 prawdziwych kolorów Unimoga
– 28 kombinacji opona-felga
– Opcja pasażera w trybie wieloosobowym
– Ręczne mocowanie za pomocą interaktywnego sterowania
Dalsze opcje konfiguracji:
– Klimatyzacja Behr na dachu
– Klatka leśna
– Grill kukurydziany
– Przedni zderzak
– Orurowanie z podwójnymi reflektorami
– Orurowanie na dachu
– Brak, jedno lub dwa światła sygnalizacyjne
– Z naklejkami bocznymi Unimoga lub bez
– Trzy warianty układu wydechowego
– 4 dodatkowe okna dachowe
– Osłona przeciwsłoneczna
– Monitor (gotowy do moda "Real GPS")
– Sterowanie interaktywne lub sterowanie myszką
– Gotowy na rolnictwo precyzyjne
– Róg z dźwiękiem klaksonu
– Możliwość przełączania na panelu przednim za pomocą układu scalonego
– Siatka ochronna na przednią lampę
– Podkowa na osłonie chłodnicy
– Konfiguracja kolorystyczna okładki
W porównaniu do innych pojazdów FS, Unimog ma dodatkowe, działające kontrolki ostrzegawcze na desce rozdzielczej:
– Sygnał skrętu pierwszej i drugiej przyczepy
– Napiwki
– 4WD (z ulepszonym pojazdem)
– Mechanizm różnicowy (z ulepszeniem pojazdu)
– Hamulec ręczny (z ulepszonym pojazdem)
– Wał odbioru mocy włączony (zgodnie ze standardem Giants)
– Obrotowy sygnalizator świetlny (zgodnie ze standardem Giants)
– Kontrolka rezerwy paliwa (zgodnie ze standardem Giants)
– Wskaźnik zmiany biegów (4 kontrolki na środku deski rozdzielczej)
Lampki kontrolne w kształcie żarówki zostały wykonane specjalnie na potrzeby Unimoga.
Oddzielny obciążnik betonowy na skrzynię ładunkową można kupić w sklepie w kategorii „Obciążniki”:
– Cena: 1000 dolarów
– Waga: 1400 kg
Krótkie nadwozie wymienne z platformą można znaleźć w sklepie w kategorii „Systemy zmiany”:
– Cena: 5500–8500 dolarów
– Pojemność: 1500 l – 3800 l
– 5 konfiguracji platformy
Długą platformę wymienną można znaleźć w sklepie w kategorii „Systemy zmiany”:
– Cena: 6500–9500 dolarów
– Pojemność: 2500 l – 6000 l
– 5 konfiguracji platformy
Przedni układ hydrauliczny można kupić za 1500 dolarów w kategorii „Różne”. Można go w dowolnym momencie zamontować lub zdemontować za pomocą osprzętu. Alternatywnie, przedni układ hydrauliczny można również dokupić w konfiguracji przy zakupie Unimoga, a następnie zdemontować tylko w warsztacie. Oddzielny przedni układ hydrauliczny ma tę zaletę, że jest łatwiejszy w montażu i demontażu, ale wadą jest możliwość jego odłączenia w przypadku przypadkowego naciśnięcia przycisku osprzętu, gdy omyłkowo wybrano przedni układ hydrauliczny.
Dźwig można kupić za 22 100 dolarów w sklepie w kategorii „Różne”. Można go zamontować tylko do długiego Unimoga U1X50. Dźwig posiada hak, za pomocą którego można załadować duże worki. Po zamontowaniu dźwigu Unimog może również podnieść rynnę na krótkie nadwozie.
Kleszcze do drewna można kupić za 2100 dolarów w dziale „Leśnictwo” w zakładce „Różne”. Kleszcze te są specjalnie zaprojektowane do dźwigu Unimog (patrz wyżej). Jeśli nie można połączyć kleszczy z dźwigiem, należy obrócić rotator dźwigu jeden raz, aż pojawi się symbol połączenia.
Autor:AlexL353_modding,ModdingWelt, bm-modding,Maxter, Puma,Bremi
