EasyAutoLoad v0.1.1.3 FS19
EasyAutoLoad v0.1.1.3 FS19
EasyAutoLoad jest teraz samodzielnym "globalnym" modem – nie ma potrzeby dołączania skryptu do modyfikacji przyczepy/ciężarówki,
Wersja 0.1.1.3
Niewielka poprawka, aby uwzględnić błąd podczas automatycznego ładowania i jazdy pojazdem, który ma maskę kolizji z ustawionym bitem 24 – Podziękowania dla goelmc2 za wskazanie tego!
Niewielka poprawka sprawdzania widoczności znaczników podczas ładowania gry – specyfikacja -> własny – Przeoczenie, dzięki Vylayanowi za wskazanie tego!
Niewielka poprawka błędu napotkanego po stronie serwera (tryb wieloosobowy) w zdarzeniu widoczności znacznika — niezwiązany z poprzednim problemem „sprawdzania”
Niewielka zmiana w updateTable(), pętla „for” zamiast pętli „while”
Rosyjskie tłumaczenie dostarczone przez Karl911 – Dziękuję!
ten mod musi być po prostu włączony, aby przyczepa / ciężarówka działała.
Pozwolenie nie jest potrzebne do tworzenia przyczep/ciężarówek z automatycznym ładowaniem, użytkownicy końcowi tych modów po prostu muszą mieć EasyAutoLoad
w ich katalogu modów i włączone na początku gry, aby przyczepa/ciężarówka działała.
Osoby, które chcą stworzyć sprzęt do automatycznego ładowania za pomocą tego moda, mogą spojrzeć na zwiastun „LizardAutoloader” znajdujący się na tej stronie jako przykład/szablon dla własnych modów.
Prawidłowe typy plików xml pojazdu to „autoloadTrailer” w przypadku przyczepy lub „autoloadTruck” w przypadku ciężarówki.
Oba typy obejmują specjalizację TensionBelts i mają odpowiednio „baseAttachable” i „baseDrivable” jako swoje „macierzyste” kategorie pojazdu
***Istniejące mody korzystające ze skryptu easyAutoLoad będą musiały zostać zaktualizowane, aby usunąć skrypt i inputBindings.
Nie ma potrzeby edytowania pliku .i3d moda, EasyAutoLoad nadal szuka tych samych informacji, co wcześniej.
Mody wymagające tego pliku:
FS19_LizardAutoload
Uploaded by alfalfa6945